Dat is dan een persoonlijke keuze . Jij plant dan op potgrond?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Bladprobleem - 3de week (overbemesting)
Collapse
X
-
Dag Jura,
ik gebruik de plagron top grow mix 100% Naturel. Alga grow, bloom en daarvan ga ik het groeischema volgen. Maar heb een EC meter besteld zodat ik de ppm kan afmeten en de juiste PH. Dit zal ook volstaan. Ben benieuwd of er nog genoeg voeding inzit na dat spoelen...
****** citaat verwijderd. Je hoeft niet alles te citeren !!!Last edited by QnQ; 30 May 2020, 14:35.
Comment
-
Plant is volop in bloei. Hoe meten jullie precies jullie ec en ph aangezien het afwatering onderaan de pot geen juiste meetmethode is.
als ik voeding geef dan meet ik meestal ec en ph.
Comment
-
Op hydro meet je wat er weer uitkomt aan de onderkant.
Ja, cocos is een hydromedium, en het houd weinig vocht vast.
En met cocos hoor je inderdaad ph en ec te meten.
Meters wel in bewaarvloeistof zetten en niet in wat anders.Last edited by Rreppellsteeltjam; 16 June 2020, 16:29.
-
PS, volgende keer gewoon grond nemen, heb je dit geouwehoer ook niet meer.
-
Comment