4FCB0587-C438-483D-AD73-0F3DEB82C771.jpeg63D760F3-8977-43E6-B37F-AE6D67090D69.jpegBeste mede forumers en growers smokers en alle andere leden ik ben hier voor het eerst en zal me dus in het kort even voorstellen: mijn naam naam is Ryan kom uit het oosten en m’n hobby’s zijn chillen genieten en werken (vreemde hobby Maargoed) en heb sinds kort een nieuwe hobby en dat is een plantje kweken haha maargoed even waarom ik dit bericht plaats is omdat ik een probleempje heb met mijn eerste kweek het is niet professioneel maar wel leuk
mijn probleem is mijn plantjes zijn nu ongeveer 6 7 weken oud niet helemaal bijgehouden maar goed in de eerste weken vanuit zaad tot zaailing en plant zijn goed gegaan alleen heb ik nu een plant waarvan de bladeren gek doen naar beneden hangen als een soort klauw en vreemde verkleuring het grote schutblad begint al uit te drogen dacht eerst dit is een water probleem juist te veel water nu heb ik hem een week geen water gegeven en het lost nog niet op net toch maar weer wat water gegeven aangezien de grote schut bladeren droog aanvoelen en als ik het vast pak en beweeg zelfs licht versnippert
hierbij enkele foto’s van de betreffende plant
groetjes de beginnende kweker
mijn probleem is mijn plantjes zijn nu ongeveer 6 7 weken oud niet helemaal bijgehouden maar goed in de eerste weken vanuit zaad tot zaailing en plant zijn goed gegaan alleen heb ik nu een plant waarvan de bladeren gek doen naar beneden hangen als een soort klauw en vreemde verkleuring het grote schutblad begint al uit te drogen dacht eerst dit is een water probleem juist te veel water nu heb ik hem een week geen water gegeven en het lost nog niet op net toch maar weer wat water gegeven aangezien de grote schut bladeren droog aanvoelen en als ik het vast pak en beweeg zelfs licht versnippert
hierbij enkele foto’s van de betreffende plant
groetjes de beginnende kweker
Comment