Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Het gaat slecht na 10 weken, hulp
Collapse
X
-
Als je zo weinig grond in de potten doet zit je al snel met tekorten.
Hoeveel voeding geef je precies van welke en hoe vaak ?
De bovenste 4cm is precies het stuk wat niet belangrijk is
We hebben trouwens een helpdeskforum voor problemen.
Het hele forum is opgedeeld in subforums voor specifieke onderwerpen.
Als ik de computer weer eens aanzet zal ik dit topic daarheen verplaatsen
Comment
-
Hoi,
Ik geef voeding van Plagron. Meerbepaald Power Zym, (1ml/l) Power roots (1ml/l) en Fish Force (10ml/l) ik maak me zo 1l en dan doe ik er nog eens 2l water bij. Dit doe ik omdat de Fish Force de PH naar beneden haalt.
Als ik 1l water met Fish Force verdun met 2 L water, zit de PH terug tussen de 6 en 6.5.
Ik geef dus ongeveer 600ml water met voeding per plant, enkel als de grond droog staat.Last edited by QnQ; 7 July 2020, 19:59.
Comment
-
Allrite..ik ben geen Plagron aanhanger, dus daar moet iemand anders maar op antwoorden.
Imo is powerzym, power roots overbodig en fish force moet je maar 1x per week geven, maar dat is niet voldoende zoals is te zien.
Ik weet ook niet precies welk schema bij die Fish force hoort want volgens mij is dat geen basisvoeding maar een additief en heb je er nog een aparte groei- en bloeivoeding bij nodig.
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ipie View PostTe nat zo te zien...........
Ik heb ze gewogen, maar als ze droog staan, hoeveel water moet ik er dan terug bijdoen? Tot het er vanonder weer uitloopt?
Maw, ik weet hoeveel ze wegen als ze droog zijn. Dat was 12kg. Maar dan weet ik nog niet hoeveel water ik erbij moet doen, of ben ik mis?
Het viel me wel op dat het water er weer snel uitstroomt.
Comment
-
Yep, een kamerplant is nog wat moeilijker, want die moet je jaren in leven houden Ipie, een wietplant is na 3-4 maanden al dood.
@Heavy, lees dit topic even door dan weet je waar je aan toe bent hier.
Welkom op het forum! Omdat er hier veel chaggrijnen rondlopen, die je zonder pardon op de vingers tikken als je iets doet wat ze niet aanstaat, heb ik besloten een paar tips te maken voor beginners. Niemand heeft mij hierom gevraagd, maar persoonlijk vind ik dat het nodig is. Als je deze gids hebt doorgelezen, en je houd je
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jura View Postdenk dat je aarde kurkdroog staat , eens proberen met beetjes water geven zodat je aarde terug vochtig blijft
om de half uur zolang tot de pot verzadigd is ( aarde donker blijft )
Ik dacht het ook, maar volgen Ipie is het te veel water. Ik hoor de 2 uitersten.
Mijn gedacht gaat ook naar voeding, aangezien het de onderste bladeren zijn die "leeg" staan.
Alleen, ik dacht dat die fish force voeding was.
Is er een all in voeding die je mij kunt aanraden? Ik dacht dat pakket van Plagron, maar niet iedereen is er fan van.
Comment
-
Tekorten en blokkades zie je over het algemeen onder in de plant. Verder som je een heel lijstje met troep op die ik nog nooit gebruikt heb en nooit zal gebruiken dus zou zeggen ff overpotten naar grotere pot met goeie grond en dan lekker begin aug langzaam met wat bio bloeivoeding gaan beginnen. Less is more.
Meten is sowieso voor Jeannette en al die troep is alleen goed voor de growshop.
maar dat is hier al 1000x gemeld dus ik geniet er tegenwoordig maar van..
Suc7Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Comment
-
Dus de plant weegt 12kg met pot? Dat lijkt mij veel te veel.. hoe veel liter is de inhoud van de pot?
Ik heb 18 liter potten en die wegen tussen de 6 en 8 kg. Het zou eens naar 9 kunnen gaan bij een grote watergift. Maar 12 is veel te veel als je geen mega potten hebt. Ik zou in dat geval dus even een week geen water geven.
Succes!
Comment
Comment