Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Geel blad. Herfst? Of toch iets anders
Collapse
X
-
De gele bladeren lijken wat minder hard te gaan, maar intussen is week 10 van de bloei aangebroken en ik denk dat de groei voeding niks meer heeft gedaan.
ik ben na een week sinds de vorige post volledig gestopt met voeding (wellicht wel een beetje te vroeg).
de toppen zien er nu zo uit als op de foto’s. Onderin zijn de bloei haren al redelijk bruin gekleurd wat betekend dat de oogst onderweg is. Echter zit in de hoofdtop nog geen eens 10% bruine haartjes. Is het een optie om de onderste kleinere toppen al te oogsten? En kan ik deze ook gewoon in mijn kweek tent drogen? Of moet dat in het donker.
de trichomen zijn eigenlijk op alle plekken (onderste toppen en hoofdtoppen) wel zo goed als milky. Hier en daar nog een klein beetje transparant. Ik zat zelf te denken aan een weekje laten staan. en dan de hoofdtop ook oogsten. Of toch wachten tot 70% van de haartjes zijn ingedroogd?
en heeft er iemand nog tips voor de dagen voor het oogsten? Ik las ergens dat iemand dan helemaal geen water meer gaf in de laatste 2 dagen. Echter geef ik iedere dag 300ml water per plant en als ik dat die hangt ie na 2 dagen helemaal slap.
bedankt nogmaals!
Comment
Comment