Hey iedereen, de oudste bladeren van mijn plant zijn zwak, krullen in elkaar en hebben een vreemde textuur. De plant groeit goed en heeft stevige takken, maar dit maakt me wel zorgen en zou dit graag kunnen oplossen. Heb al ergens anders hulp gevraagd en heb ook de sticky gelezen maar vind niet echt iets gelijkaardigs.
Auto Colorado Cookies van Dutch Passion vandaag op dag 23
Marshydro TS1000 op 20/4
20L pot
Gewone potgrond met perliet ongv 70/30. Heb tot week 3 niets van voeding gegeven, enkel in week 3. Twee keer 0,5ml BioBizz Grow, maar hier kan het niet aan liggen, want de problemen zag je al tijdens de tweede week. Kan het gewoon aan het zaadje liggen? slecht zaadje? Ik heb alles hier bijgehouden, met foto's op bijna elke dag. Scherpe, duidelijke foto's dus hopelijk kan iemand het probleem vinden. Hulp is meer dan welkom
Op dag 14 zie je al dat de bladeren beginnen krullen.
Auto Colorado Cookies van Dutch Passion vandaag op dag 23
Marshydro TS1000 op 20/4
20L pot
Gewone potgrond met perliet ongv 70/30. Heb tot week 3 niets van voeding gegeven, enkel in week 3. Twee keer 0,5ml BioBizz Grow, maar hier kan het niet aan liggen, want de problemen zag je al tijdens de tweede week. Kan het gewoon aan het zaadje liggen? slecht zaadje? Ik heb alles hier bijgehouden, met foto's op bijna elke dag. Scherpe, duidelijke foto's dus hopelijk kan iemand het probleem vinden. Hulp is meer dan welkom
Op dag 14 zie je al dat de bladeren beginnen krullen.
Comment