3 van mijn plantjes reageren slecht op voeding, op alles eigenlijk. Nu dat de bloei halverwege is , blijven ze klein qua topvorming.
ze staan nooit droog en geef ze volgens schema plagron alga grow...
image.jpg
op de foto zit er tripsschade ook en uitwerpselen, het wit is vita race van in de groei nog.
trips zijn nagenoeg weg , ik vind niks meer. Zouden al deze stippen dan van trips zijn?
image.jpg topjes blijven klein
image.jpg Nog een vb.
de 3 betreffende zijn gewoon zwkker op zich, heeft wel niets met stamdikte te maken want de sterkste is even dun...
zou het probleem aan de wortel zitten ? Zou ik teveel geven , eens laten uitdrogen?
image.jpg Kleine topjes, anders gezonde bladeren...
image.jpg Bruine vlekjes...
zijn er nog mensen die dit nog tot een goed einde konden brengen ? Aangezwelde toppen , of nieuwe groei?
ze staan nooit droog en geef ze volgens schema plagron alga grow...
image.jpg
op de foto zit er tripsschade ook en uitwerpselen, het wit is vita race van in de groei nog.
trips zijn nagenoeg weg , ik vind niks meer. Zouden al deze stippen dan van trips zijn?
image.jpg topjes blijven klein
image.jpg Nog een vb.
de 3 betreffende zijn gewoon zwkker op zich, heeft wel niets met stamdikte te maken want de sterkste is even dun...
zou het probleem aan de wortel zitten ? Zou ik teveel geven , eens laten uitdrogen?
image.jpg Kleine topjes, anders gezonde bladeren...
image.jpg Bruine vlekjes...
zijn er nog mensen die dit nog tot een goed einde konden brengen ? Aangezwelde toppen , of nieuwe groei?
Comment