Ik woon sinds kort kn Spanje dus wou het even wagen om een klein binnenkweekje te doen, ik heb 4x critical van royal queen seeds en heb al een hele boel problemen gehad ik begon met royal mix ik heb ze hier gewoon meteen in geplant ondanks dat deden ze het heel goed de eerste 6 weken maar daarna gaf ik biobizz en zijn er problemen gekomen ik dacht dat die mogelijk door de ph was die ik niet meet en de ph van het kraanwater hier is erg hoog 7,2 denk ik ongeveer maar ik dacht dat het niet uit maakt als je bio kweekt, ik ben van de bloei dan naar plagron terra bloom overgegaan omdat dit de ph waarde automatisch verlaagd zn ze stonden ook even een tijdje heel mooi pet de bladeren omhoog maar nu ziet het er terug minder uit que leven in de plantjes, veel verkleurde bladeren ook mss lichstress ook zen optie (geekbeast pro 600 watt op full power 20 cm van de canopy) die heb ik nu hoger gehangen.
iemand die weet wat hier het probleem is mss voedingstekort of voeding overdosis ? Ik geef rond de 5ml terra bloom per 1,5 liter ik ben nu week 4 12/12
iemand die weet wat hier het probleem is mss voedingstekort of voeding overdosis ? Ik geef rond de 5ml terra bloom per 1,5 liter ik ben nu week 4 12/12
Comment