Beste Forum leden . Allereest veel gezondheid in deze zware tijden !!
Dit is nu mijn 3e kweek en kamp met een probleem die ik niet eerder ben tegen gekomen bij mijn vorige kweeks .
En ik weet het allemaal even niet meer =(
mijn specs :
180x80x80 cm tent
afzuiging
Spiderfarmer SF 2000 led 1e keer op led vorige kweeks waren op HPS
15 L potten
Biobizz light mix en de voeding van Biobizz
Temp 26 -27 met lamp aan 20 met lamp uit
18/6 lamp aan en uit
luchtvochtigheid rond de 60 -50
PH 5.7
Royal Queens Northen Light autoflowers
Ik zit nu in mijn 2e week van bloei. 6e week vanaf dat ik de zaadjes in de grond heb gestopt . de groei ging prima totdat mijn meisjes de bloei in gingen . vanaf dat moment hangen de bladeren constant . ik hou mijn aan het schema van Biobizz en geef mijn dames 1x in de week voeding 1 L verdeelt over 3 planten. daar in tegen ook 1x in de week 1L water . maar krijg het blad niet meer omhoog en maak mijn zorgen ook omdat de bladeren bij mijn toppen beginnen te krullen . ik ben tot einde raad en lees zoveel op het internet dat je door de bomen het bos niet meer ziet . Daarom probeer ik het via deze weg te doen en hoop ik dat iemand mijn kan helpen . Geef ik teveel water of juist te weinig ???
hieronder een paar fotos van mijn dames die er toch wel slecht uitzien =(
Met vriendelijke groet,
Frenken
Dit is nu mijn 3e kweek en kamp met een probleem die ik niet eerder ben tegen gekomen bij mijn vorige kweeks .
En ik weet het allemaal even niet meer =(
mijn specs :
180x80x80 cm tent
afzuiging
Spiderfarmer SF 2000 led 1e keer op led vorige kweeks waren op HPS
15 L potten
Biobizz light mix en de voeding van Biobizz
Temp 26 -27 met lamp aan 20 met lamp uit
18/6 lamp aan en uit
luchtvochtigheid rond de 60 -50
PH 5.7
Royal Queens Northen Light autoflowers
Ik zit nu in mijn 2e week van bloei. 6e week vanaf dat ik de zaadjes in de grond heb gestopt . de groei ging prima totdat mijn meisjes de bloei in gingen . vanaf dat moment hangen de bladeren constant . ik hou mijn aan het schema van Biobizz en geef mijn dames 1x in de week voeding 1 L verdeelt over 3 planten. daar in tegen ook 1x in de week 1L water . maar krijg het blad niet meer omhoog en maak mijn zorgen ook omdat de bladeren bij mijn toppen beginnen te krullen . ik ben tot einde raad en lees zoveel op het internet dat je door de bomen het bos niet meer ziet . Daarom probeer ik het via deze weg te doen en hoop ik dat iemand mijn kan helpen . Geef ik teveel water of juist te weinig ???
hieronder een paar fotos van mijn dames die er toch wel slecht uitzien =(
Met vriendelijke groet,
Frenken
Comment