Goedemorgen.
Ik heb hier een critical autoflower staan die wat bladproblemen heeft.
Begon eerst onderin beetje te vergelen.
Paarse steeltjes naar de bladeren.
Week later begon alles bovenin ook geler te worden.
Nu in de 6e week totaal.
Week 3 bloei.
Aarde is lightmix.
Licht: 60 watt optic1 led 20 uur per dag.
Enigste voeding die er bij is gekomen is na week 3 een beetje biobizz root en in week 5 een kwart milliliter biobizz top max.
Temperatuur overdag 25. Licht uit 21 graden.
Kraanwater. pH durf ik niet te zeggen maar meen dat er hier 7.0 uit komt. (staat altijd een dag)
Lijkt mijzelf een tekort aan voeding omdat er eigenlijk niks bij gekomen is en in combi met light-mix.
Te kort aan stikstof/kalium (als ik het goed zeg)
Vorige week 2.5 ml aan biobizz bloom bij gedaan.
Lijkt nu redelijk gestabiliseerd.
De vragen zijn: worden de gele bladeren nog groen en geef/gaf ik te weinig voeding. ( Teveel lijkt me sterk ook al was er 1 met overbemestings verschijnselen ( die blijft ook heel klein))
Alvast bedankt.
Ik heb hier een critical autoflower staan die wat bladproblemen heeft.
Begon eerst onderin beetje te vergelen.
Paarse steeltjes naar de bladeren.
Week later begon alles bovenin ook geler te worden.
Nu in de 6e week totaal.
Week 3 bloei.
Aarde is lightmix.
Licht: 60 watt optic1 led 20 uur per dag.
Enigste voeding die er bij is gekomen is na week 3 een beetje biobizz root en in week 5 een kwart milliliter biobizz top max.
Temperatuur overdag 25. Licht uit 21 graden.
Kraanwater. pH durf ik niet te zeggen maar meen dat er hier 7.0 uit komt. (staat altijd een dag)
Lijkt mijzelf een tekort aan voeding omdat er eigenlijk niks bij gekomen is en in combi met light-mix.
Te kort aan stikstof/kalium (als ik het goed zeg)
Vorige week 2.5 ml aan biobizz bloom bij gedaan.
Lijkt nu redelijk gestabiliseerd.
De vragen zijn: worden de gele bladeren nog groen en geef/gaf ik te weinig voeding. ( Teveel lijkt me sterk ook al was er 1 met overbemestings verschijnselen ( die blijft ook heel klein))
Alvast bedankt.
Comment