Hoi,
Ik heb een jack en een haze die 4 weken in de bloei staan en wat aandoeningen hebben. Ik heb ondertussen ook al wel actie ondernomen maar wilde toch graag weten hoe andere mensen hier over denken.
Zelf dacht ik dat de jack herer een te laag ph had (vandaar de klauwen), die heb ik ook al gecorrigeerd alleen heeft hij nu nog wel wat last van verkleuring aan de onderkant van de plant. Iemand een idee wat dit is?
IMG_1140.jpgIMG_1139.jpgIMG_1144.jpgIMG_1142.jpgIMG_1141.jpg
De haze heeft naar mijn idee een magnesiumtekort (wolkachtige chlorose bruine vlekken), ik heb ondertussen ook al wat bitterzout toegevoegd maar ik vraag me nog wel steeds af of andere mensen dit ook als een magnesium tekort herkennen en niet als iets heel anders.
IMG_1136.jpgIMG_1134.jpgIMG_1137.jpgIMG_1138.jpg
Details:
growtent 150x80x200
grond batmix/lightmix
2x 400w hps + afzuiger
temp dag 25-26 graden 's nachts 18-20
luchtvochtigheid 55-60
voeding alga bloom, green sensation
Mocht er iemand anders een idee of tips hebben dan hoor ik dat graag.
Groeten,
Nuka
Ik heb een jack en een haze die 4 weken in de bloei staan en wat aandoeningen hebben. Ik heb ondertussen ook al wel actie ondernomen maar wilde toch graag weten hoe andere mensen hier over denken.
Zelf dacht ik dat de jack herer een te laag ph had (vandaar de klauwen), die heb ik ook al gecorrigeerd alleen heeft hij nu nog wel wat last van verkleuring aan de onderkant van de plant. Iemand een idee wat dit is?
IMG_1140.jpgIMG_1139.jpgIMG_1144.jpgIMG_1142.jpgIMG_1141.jpg
De haze heeft naar mijn idee een magnesiumtekort (wolkachtige chlorose bruine vlekken), ik heb ondertussen ook al wat bitterzout toegevoegd maar ik vraag me nog wel steeds af of andere mensen dit ook als een magnesium tekort herkennen en niet als iets heel anders.
IMG_1136.jpgIMG_1134.jpgIMG_1137.jpgIMG_1138.jpg
Details:
growtent 150x80x200
grond batmix/lightmix
2x 400w hps + afzuiger
temp dag 25-26 graden 's nachts 18-20
luchtvochtigheid 55-60
voeding alga bloom, green sensation
Mocht er iemand anders een idee of tips hebben dan hoor ik dat graag.
Groeten,
Nuka
Comment