Hoi allemaal,
Te zien aan de kleur van de bladeren, lijkt het niet helemaal goed te gaan.
Graag zou ik van jullie advies willen krijgen om het probleem te verhelpen.
Ik had aan het begin hot soil mix waardoor de planten aan het begin extreem groen waren. Om die reden heb ik de eerste 6 weken geen voeding gegeven (24/7 licht cycles).
Maar in eens begonnen de planten licht groen te worden waardoor ik het vermoeden kreeg dat ze licht stress opliepen (omgeschakeld 20/4 cycles).
Ik heb toen de ledlampen op 60 cm hoogte gehangen met 75% volume.
Een aantal dagen later was ik begonnen met voeding te geven en kreeg het id dat de planten het nu iets beter doen.
Ze waren namelijk in een slechtere staat dan nu. (De bovenste bladeren waren te licht van kleur en niet mooi donker groen)
Zelf vermoed ze licht stress hadden opgelopen en tegelijk voeding tekort.
Toch zie ik nog steeds problemen en weet ik niet goed of ik juist meer voeding moet geven of minder voeding,
En wanneer zou ik er b.v goed aan doen om de sterkte van het licht te verhogen?
Ik heb nu 2x achter elkaar 3-1-3 ratio canna terra gegeven, en 1 x canna enzyme. Zal ik een derde keer doen of zal ik ik alleen water geven?
Of misschien moet ik zelfs flushen?
Note: ik heb ongeveer 5 dagen veel van de slechte bladeren verwijdert en de onderste gedeelte van de plant vrijgemaakt.
2x Mars Hydro fc 3000 (300 watt pst)
Ik ben in het bezit van van canna terra voedingstoffen.
Licht cylces 20/4 (voorheen eerste 4 weken 24/7)
Leeftijd: 6 weken
Naam: Amnesia
Alvast super bedankt allemaal
Te zien aan de kleur van de bladeren, lijkt het niet helemaal goed te gaan.
Graag zou ik van jullie advies willen krijgen om het probleem te verhelpen.
Ik had aan het begin hot soil mix waardoor de planten aan het begin extreem groen waren. Om die reden heb ik de eerste 6 weken geen voeding gegeven (24/7 licht cycles).
Maar in eens begonnen de planten licht groen te worden waardoor ik het vermoeden kreeg dat ze licht stress opliepen (omgeschakeld 20/4 cycles).
Ik heb toen de ledlampen op 60 cm hoogte gehangen met 75% volume.
Een aantal dagen later was ik begonnen met voeding te geven en kreeg het id dat de planten het nu iets beter doen.
Ze waren namelijk in een slechtere staat dan nu. (De bovenste bladeren waren te licht van kleur en niet mooi donker groen)
Zelf vermoed ze licht stress hadden opgelopen en tegelijk voeding tekort.
Toch zie ik nog steeds problemen en weet ik niet goed of ik juist meer voeding moet geven of minder voeding,
En wanneer zou ik er b.v goed aan doen om de sterkte van het licht te verhogen?
Ik heb nu 2x achter elkaar 3-1-3 ratio canna terra gegeven, en 1 x canna enzyme. Zal ik een derde keer doen of zal ik ik alleen water geven?
Of misschien moet ik zelfs flushen?
Note: ik heb ongeveer 5 dagen veel van de slechte bladeren verwijdert en de onderste gedeelte van de plant vrijgemaakt.
2x Mars Hydro fc 3000 (300 watt pst)
Ik ben in het bezit van van canna terra voedingstoffen.
Licht cylces 20/4 (voorheen eerste 4 weken 24/7)
Leeftijd: 6 weken
Naam: Amnesia
Alvast super bedankt allemaal
Comment