Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Kleuren van cannabisbladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kleuren van cannabisbladeren

    Korting op 420shop
    Hoy all folks, hierbij enkele fotos van men eerste binnenkweek, wie kan er me precies meedelen wat er aan de hand is ,heb al veel antwoorden gezocht bij verschillende websites,maar die verschillen allemaal, ik moet wel zeggen dat de ene plant al deze verschijnselen had vooralleer ik green sensation heb toegevoegd,en stikstof, hopen dat ik niet teveel verknoei ofzo, ben nu wel geblokeerd,manier van zeggen lol, hopen op een reactie van ervaren binnenkwekers peace✌ ps. Is wel heel verschil tussen binnen en buitenkweek, waarvan ik ervaren ben met buitenkweek, lets grow people
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by kroket; 7 March 2022, 18:36. Reden: Samengevoegd

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Je kan meerdere foto's tegelijk uploaden als de "upload attachements" knop gebruikt onder het tekstvak Ik heb ze nu even samengevoegd, tevens verplaatst naar bladproblemen

    #3
    Pin me er niet op vast maar misschien te veel water?
    Ik heb zelf nog weinig ervaring met het kweken van wiet maar dit is het eerst wat er in mij op komt met mijn minimale kennis.
    Benieuwd wat meer ervaren kwekers te zeggen hebben! Hier leer ik ook van

    Edit: Ze zien er niet heel slecht uit toch?
    Last edited by DCKFACELVRS; 7 March 2022, 18:43.
    ​​​​​

    Comment


    • Baracudaspencer
      Baracudaspencer commented
      Editing a comment
      Water teveel oups, dagelijks 100 a 200 ml dacht ik ruim genoeg, maar stel me meer vragen op die ene plant die verkleurt, dacht aan stikstoftekort maar blijkbaar niet, dus ben eventjes radeloos ,ik panikeer wel nog niet ,dank voor je reactie en bedankt voor de compliment dat ze nog goed staan 😉✌nml ervaren buitenkweker, en beginner binnen mvg

    #4
    Niet panikeren, wel meer info graag. Vanaf foto's is het altijd moeilijk gissen, ook voor de pro kwekers.

    Wat kweek je? Donker groene indica's of lichter groene sativa's. Zijn het autoflowers?
    Waarom geef je al green sensations, dat voer komt hier pas uit de kast als er toppen te zien zijn. Welk voer en hoeveel geef je uberhaupt?

    Te nat lijkt me niet, een plant die echt te nat staat toont vaak een stevig aanvoelende klauw naar beneden.
    Te droog laat ook naar beneden hangend blad zien, maar is niet zo stevig en komt tevens na de watergift gelijk weer omhoog. Geen van deze symptonen zie ik op de foto's.

    vergeling en het lichter groen worden van je blad duid inderdaad op een stikkiestof tekort. Die donkere punten heb ik nog nooit gezien.

    Comment


    • Baracudaspencer
      Baracudaspencer commented
      Editing a comment
      Beste, het zijn fastflowers ,speedy chille, de green sensation geef ik dagelijks bij het bewatering, stikstof ook bijgevoegd maar kleine dosisen in hetzelfde water, bij uitleg van green sensation stond erbij bij groei, 1ml de liter, bedankt te willen helpen, ✌

    #5
    Hmm.. Bij het voedingschema van Plagron welke ik gebruik hoef ik pas in de 4e week bloei Green Sensation te geven.
    ​​​​​

    Comment

Bezig...
X