mijn plant heeft raare bladgroei dan3 dan 4 dan 5 bladeren op 1 blad hoe komt dat of wat is dit?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
help
Collapse
X
-
Re: help
De eerste ware bladeren hebben een vinger na de eerste internode komt node twee met 3 vingers per blad een gezonde plant maakt na node 3 reeds 5 vinger bladen aan. Dit kan in de groeifase , al naar gelang de strain doorgaan met 7 vingers 9, 11 ja heb wel eens 13 en meer vingers gezien, dit is de normale ontwikkeling van de plant.
Comment
-
Foto0175.jpgwat is dit maakt het wat uit dat ie verschillend bladgroei heeftAttached Files
Comment
-
Ik denk dat je plantje sukkelt met TMV aan de kromme vingers te zien hier en daar, maar dat is een gok want de foto is echt wel heel wazig.
Daarnaast vermoed ik ook dat je plantje gestresseerd is en zie dit als de reden aan dat ze terug overgegaan is naar het produceren met 3-vingerig-blad. Staat deze buiten of binnen?
Grtz $iRsigpic
Comment
Comment