Hi
Graag jullie inzicht in volgende.
Reeds van bij het ontkiemen zag ik lichtgroene strepen/patronen op de eerste blaadjes.
Ondertussen blijft dit verschijnsel verder toenemen.
Info
Zaad: Pinapple Autoflower - Indica
Grond: Plagron stekgrond >> Plagron Allmix
Voeding: Voorlopig enkel water
Temp: 26°C
vochtigheid: 69 - 74
Licht: Mars Hydro T600 op 110cm, staat voltijds aan.
Foto
1665131164508 (Large).jpg
Mijn gedacht
Natuurlijk kom ik hier niet zomaar blindelings aankloppen en heb ik andere topics al wat uitgespit.
Zaken wijzen toch min of meer richting voedingstoffen maar bevestiging mag altijd
Wat ik me ook bedenk is, ik laat die Plagron Allmix altijd buiten wat in de regen staan om zo door te spoelen en de voedingsstoffen te activeren.
Alleen heeft deze aarde 2 weken buitengestaan en dat was misschien wat teveel van het goede waardoor de voedingsstoffen weggespoeld zijn?
Dus ik zou Pina'tje vandaag 1 ml plagron Grow / 1 liter water willen geven.
Ook de lamp op 110cm zou ik verlagen naar 60cm (ik kan me eigenlijk niet meer herinneren waarom ik die op 110cm had gezet )
Tenzij ik er nou helemaal naast zit?
Graag jullie inzicht in volgende.
Reeds van bij het ontkiemen zag ik lichtgroene strepen/patronen op de eerste blaadjes.
Ondertussen blijft dit verschijnsel verder toenemen.
Info
Zaad: Pinapple Autoflower - Indica
Grond: Plagron stekgrond >> Plagron Allmix
Voeding: Voorlopig enkel water
Temp: 26°C
vochtigheid: 69 - 74
Licht: Mars Hydro T600 op 110cm, staat voltijds aan.
Foto
1665131164508 (Large).jpg
Mijn gedacht
Natuurlijk kom ik hier niet zomaar blindelings aankloppen en heb ik andere topics al wat uitgespit.
Zaken wijzen toch min of meer richting voedingstoffen maar bevestiging mag altijd
Wat ik me ook bedenk is, ik laat die Plagron Allmix altijd buiten wat in de regen staan om zo door te spoelen en de voedingsstoffen te activeren.
Alleen heeft deze aarde 2 weken buitengestaan en dat was misschien wat teveel van het goede waardoor de voedingsstoffen weggespoeld zijn?
Dus ik zou Pina'tje vandaag 1 ml plagron Grow / 1 liter water willen geven.
Ook de lamp op 110cm zou ik verlagen naar 60cm (ik kan me eigenlijk niet meer herinneren waarom ik die op 110cm had gezet )
Tenzij ik er nou helemaal naast zit?
Comment