Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladeren trekken krom na iets te lang buiten te hebben gestaan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bladeren trekken krom na iets te lang buiten te hebben gestaan

Korting op 420shop
    Beste mensen,

ik heb al een tijdje me plantje onder 4 x 18 Watt TL balkjes staan.
    Niet geweldig, maar het is me eerste plantje.

Ik dacht gister slim te zijn, en hem even in de brandende zon te zetten op mijn balkon.
    helaas sloeg het weer om, en heeft te lang buiten gestaan, zo ongeveer 2 uur in de wind.

Ik heb hem snel terug gezet onder te lampen, maar vandaag kwam ik thuis en toen waren al mijn bladeren krom en naar binnengekruld

Mijn aarde in de bak is vochtig genoeg, misschien wel te vochtig ben ik bang.

Wat kan ik het beste doen? Zal hij het nog halen als ik hem zo laat staan onder de lamp?

Graag reacties!!

Alvast bedankt

Silencebreakerfoto.jpg
    Last edited by Silencebreaker; 26 May 2011, 21:02.

Re: Bladeren trekken krom na iets te lang buiten te hebben gestaan

Comment

Thnx duidelijk verhaal, dus gewoon afwachten? En Hopen dan ie recht trekt? Of heeft hij nu zo'n klap gehad van buiten dat ie dood zal gaan hierdoor?

Comment

Tipje voor de volgende keer is misschien om je pot helemaal tot het randje te vullen.
        Nu heb je een 18L(?) pot, met 9 liter aarde erin.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik kom net thuis, en helaas is hij nog meer gaan hangen , anyway, wat kan ik nu het beste doen om me toppen te redden die er een beetje zijn aangegroeid?

Hij staat nu gewoon weer 12 om 12, wanneer breekt de tijd eigenlijk aan dat je het tijdschema aanpast naar minder licht en meer donker om je toppen groter te laten worden?

Bedankt voor de tip, ik heb inmiddels al een stekkie ernaast staan, die ik vanaf klein gelijk mee heb laten draaien op het 12 om 12 schema van de grote die nu gaat hangen. Dat stekkie begint vanaf klein al toppen te maken , is dat wel goed? ik heb iets gehoord over Powerplants? Klein maar grote top ofzo? Lukt dat wel met TL?

Deze pot is iets hoger gevuld! bedankt voor je reactie's

Graag hoor ik nog wat van je omtrent me plant die nu lijkt af te sterven!? en al mijn vragen.

Als je nog foto's wil van het kleine stekkie hoor ik het graag.

thnx

Silencebreaker

Comment

Beste zet je hem gewoon buiten en laat je hem daar afbloeien.
            Je plant is al in Bloei dus 12/12 dat is voor bloei 18/6 is voor groei.
            Ga niet de plant elke keer verplaatsen of van licht veranderen want dat lever stress op

groetjes
            God was never on your side..

Comment

Hij is binnen onder TL opgegroeid dus dat lijkt mij niet! hij heeft alleen 1 keer 2 uur in de wind buiten gestaan! Dat dat niet handig was dat blijkt wel

Ik hoop dat ie nu nog bijtrekt , maar ik vrees het ergste!

Comment

Bezig...
              X