Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wie kan me helpen? verbrand of ander probleem??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: wie kan me helpen? verbrand of ander probleem??

deftig omhoog gaat ie natuurlijk met een luchtbevochtiger,zijn al tekoop bij de growshop voor 50 pleuro.maar je planten in een waterdichtebak zetten op een verhoging,en dan heel de bak vullen met koudwater kan ook

Comment

daar zal ik vandaag eens werk van maken, en morgen laat ik de nacht 24 uur duren. in m'n kweekruimte zit een waterdichte bodem van 10 cm hoog, zo is het simpel om de planten op een verhoog te zetten en de bodem gewoon vol te gieten met water. dit mag gewoon kraantjeswater zijn, toch? of is het beter om ook dit water af te zuren?

al bedankt voor de hulp iedereen, I appreciate

Grts
      enjoint...

Comment

gewoon koud water is voldoende.zelf heb ik een keer flinke lekkage gehad nadat ik me met 2 lagen vijverfolie waterdichte bak had gevuld,sindsdien gaa ik nooit meer met schoenen aan in me hok,want ik had een schroef door de vijverfolie getrapt

Comment

SDC13251.jpgSDC13249.jpgSDC13257.jpgSDC13259.jpgSDC13260.jpgSDC13258.jpgSDC13255.jpgSDC13261.jpgSDC13262.jpgSDC13256.jpgSDC13252.jpgSDC13254.jpgSDC13250.jpgSDC13253.jpg
          Grts
          enjoint...

Comment

hoeveel liter zijn je potten en staan ze in de lightmix?ph waarde van gietwater moet 6 zijn.en dan om de 2 weken grondmonsters nemen zodat je de ph waarde van je aarde kan stuuren.

Comment

4 liter potten, bij een vorig kweekje begon ik met 9 liter, een collega kweker kweekt altijd op 4 liter, en heeft altijd goed resultaat.
              Volgende keer bestel ik de lightmix zeker en vast. nu is het gewoon universele potgrond met 2 weken voeding in. Het was ook al in me opgekomen of dat een rol speelt in de problemen.

Grts
              enjoint...

Comment

cannabis is een zuurminende plant,de ph van de growshop aarde is hierop aangepast.

Comment

laten we dan maar hopen dat de kweek toch nog tot een goed einde komt, mist de nodige problemen dan.
                  Al doende leert men, dus volgende keer goede aarde gebuiken.

Tumble trimmert, jij bent blijkbaar zeer goed op de hoogte, een goeie leraar zou ik zeggen.

Grts
                  enjoint...

Comment

SDC13269.jpgSDC13274.jpgSDC13279.jpgSDC13278.jpgSDC13276.jpgSDC13283.jpgSDC13281.jpgSDC13266.jpgSDC13271.jpgSDC13267.jpgSDC13282.jpgSDC13272.jpgSDC13284.jpgSDC13265.jpg

Grts
                    enjoint...

Comment

Wat doe ik het beste met de bijna- en afgestorven bladeren? mag ik deze gewoon verwijderen? en zo ja hoe best? bij de oksel knippen of gewoon afbreken?

het probleem blijft zich namelijk voordoen. En alsof het nog niet erg genoeg was heeft m'n timer het laten afweten en hebben de dames 24u licht gehad...
                      Hierdoor hebben ze wat stress opgelopen en hangen ze wat... hopelijk niet teveel tegenslagen meer...

Grts
                      enjoint...

Comment

ik heb hier ook last van een motje vuile snoeperts.

Comment

ik heb er gelukkig maar 2 gevonden, daarna geen last meer van gehad...

Alleen de andere probs met de bladeren houden niet op
                          enjoint...

Comment

ik ben aan het duimen voor je gozer, ik hoop dat iemand je verder kan helpen

Comment

zou het niet kunnen dat m'n planten een tekort aan koper hebben? de bladeren die van lichtgroen naar geel gaan en de bladranden die verbranden en uitdrogen... niet?
                              enjoint...

Comment

Bezig...
                              X