Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bruine verkleuring bladranden en gaatjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bruine verkleuring bladranden en gaatjes

    Korting op 420shop
    hej,
    ik keek gister naar mijn plantje en zag dat er aan de bladranden op veel bladeren een bruine verkleuring zit.
    onder aan mijn plant heb ik ook een paar jongere blaadjes gezien met klijne gaatjes er in.
    de verkleuring en gaatjes zaten er opeens. dagen ervoor is mij hier niks van opgevallen. een van de blaadjes heeft ook verkleuringen meer naar het midden van t blad(zie foto 4)
    weet iemand wat dit is?

    . de foto met de gaatjes in het blad is wat onduidelijk omdat het allemaal klijne gaatjes zijn. ze zijn hooguit 2 mm groot.(foto 5)
    Attached Files

    #2
    Re: bruine verkleuring bladranden en gaatjes

    Zou even je plant in een grotere pot zetten als ik jou was
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: bruine verkleuring bladranden en gaatjes

      de pot waar ze nu in staat is 40 liter. is dat niet groot genoeg ?

      edit: de plant is een week geleden overgepot naar deze 40l pot met green label total mix. ik heb verder geen voeding gegeven nog.
      Last edited by nowv; 6 June 2011, 21:52.

      Comment


        #4
        Re: bruine verkleuring bladranden en gaatjes

        nou toch bedankt. de schade is gelukkig niet erger geworden en de plant is alweer flink gegroeid.

        Comment

        Bezig...
        X