Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

[LED] Stek bladprobleem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: [LED] Stek bladprobleem

en nu ... roofmijd halen?

Comment

UPDATE 17-6-2011:

Naar de Growshop gebeld vandaag. Hij zei dat ik een blaadje moest meenemen. Dat heb ik gedaan. Vriendelijke meneer ging hem onder 't loep bekijken, en ja: Spinten
      In best verdere fase zelfs. Hij zei dat roofmijten niet meer helpen in deze stadium, ik kreeg speciaale gif mee. Klein flesje met dikke witte vloeibare stof die ik in 5L water moest oplossen en vervolgens
      alle bladeren aan zowel de onder als de bovenkant moest spuiten.

Wat betreft de gele bladvorming bleek het Spoorelementen tekort, dus een fles Canna Tracemix meegekregen.

Heb zonet water met wortelstimulator+spoorelementen aan de dames gegoten. Vervolgens de gif voorbereid en alle blad mee gespoten van onder en bovenkant.

Laten we hopen dat het beter komt

Comment

succes

Comment

Good News Everyone..

Ik zie verbetering! Veel van de gele bladeren beginnen weer groen te worden, ook zijn alle spinten dood behalve de eitjes.. maar ik moet na 5 dagen nog X gif spuiten dus dat komt wel goed.
          Verder heb ik 1x knoflook in 4x gesneden en naast mijn ventilator gelegd, heb begrepen dat beestjes dat niet zo fijn vinden, en ik merk dat de plantjes weer vitaal aan het worden zijn.

Ik heb vandaag water met ec 0.9, ph 6.0 , Canna Tracemix + Terra Flores gegeven.

Comment

Waar spuit je mee ?
            Als je met Vertimec spuit, draag je ook een masker en beschermende kleding ?
            Of heeft je shoppie dat niet verteld ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Shop heeft het me niet verteld.. het was een dikke (bijna pasta) witte vloeistof. Ik kreeg het in een neutrale flesje en er stond met een stift op geschreven: "S" (ik denk dat het voor "Spint" staat)
              Maar ze hebben me nergens op aangewezen wat het is en/of ik bescherming moet dragen, maar ik heb zelf uit voorzorg alleen handschoenen gebruikt, geen masker. De stof is wel geurloos en kosste mij 8 euro.

Comment

Comment

Vandaag naar de growshop gebeld.. meneer wist me te herkennen. Hij zei dat het geen vertimec was maar iets anders, hij gaf me een naam maar ben het vergeten. Ik belde tijdens mijn pauze op werk.

Comment

Ahja..

mr-bean.jpg

Comment

Bezig...
                    X