Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Huis-, tuin- en keukenoplossing voor dit probleem?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Huis-, tuin- en keukenoplossing voor dit probleem?

Korting op 420shop
    Twee weken geleden zijn de onderste blaadjes van mijn geliefde plantjes een geel/bruine verkleuring beginnen vertonen. Aangezien ik nogal veel (leiding)water gaf, heb ik ze op rantsoen gezet en ben ik regenwater beginnen geven en toen kregen de nieuwe blaadjes een betere kleur. De laatste week echter krijgen ze van die bruine puntjes en gaatjes op hun bladeren.

Wat mij hier het meest waarschijnlijk lijkt is een calciumtekort, alhoewel ik niet zie hoe dit met een gewone batmix en regenwater kan gebeuren. Ergens op dit forum heb ik gelezen dat gewoon melk toevoegen al wat kan helpen.

iemand andere/betere tips of suggesties voor dit probleem?
    Het zou mijn plantjes (en mij) kunnen redden!
    Attached Files

Re: Huis-, tuin- en keukenoplossing voor dit probleem?

Ja kijk is onder je bladeren Beestjes
    God was never on your side..

Comment

Hoezo nogal veel water? Als je ze verzuipt kunnen ze geen voeding opnemen.In regenwater zit geen Ca en Mg, prima, maar dan moet je ze hydro voeding geven.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
        Ja kijk is onder je bladeren Beestjes
        Tenzij het microscopische beesjes zijn, zie ik daar niet bijzonder veel. De blaren van de laatste foto zijn afgescheurd..
        Iemand een idee om beesjes weg te houden?

Comment

Het zijn de onderste bladeren die het vertonen of ook bovenin in de nieuwe?

Comment

De onderste zijn het zwaarst beschadigd, de bovenste nieuwe zijn ok, maar vertonen toch ook al verschijnselen van aantasting..

Comment

Bezig...
            X