Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladproblemen: Weet iemand mogelijk wat het probleem is hier?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladproblemen: Weet iemand mogelijk wat het probleem is hier?

    Korting op 420shop
    Goedendag,

    ik ben weer begonnen met autoflower test rondje in mijn nieuwe woning, echter zien mijn bladeren er niet zo fit meer uit.

    als ik een site online moet geloven is het overvoeding, maar ik heb geen voeding toegevoegd (enkel dus de potgrond die ik gebruikte).

    daarmee gezegd heb ik sinds gisteren beetje bloei voeding gegeven omdat ie in de bloei is gekomen.

    weet iemand mogelijk de oorzaak?

    LV speelt tussen de 30-35%, temperatuur is snachts niet lager dan 20 graden en overdag 25-28 graden afhankelijk van de hoeveelheid zon/bewolking.

    lichtschema was 18/6 en staat nu op 14/10 vanwege bloei.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    #2
    Heeft niet met het bladprobleem te maken, maar :
    Oorspronkelijk geplaatst door MRDAW420 View Post
    autoflower
    lichtschema was 18/6 en staat nu op 14/10 vanwege bloei.
    Waarom ?

    Zet ze op 18/6 of liever nog 20/4 van begin tot eind als je wat resultaat wil zien.

    Ze lijkt wat te droog te staan.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • MRDAW420
      MRDAW420 commented
      Editing a comment
      Ik lees verschillende berichten rondom autoflowers en aantal lichturen bij de bloei, de een zegt 12/12 de ander 20/4 of 24/0 zelfs.

      Ik zal dan 20/4 aanhouden voortaan, dankjewel.

    #3
    Misschien zat er wel teveel voeding in die potgrond. Een auto houdt van weinig voeding, zoals een lightmix.

    Waarom eigenlijk een auto? Heeft in mijn ogen alleen maar nadelen in een tent, je maakt het jezelf nu onnodig moeilijk. Een auto heeft een lagere opbrengst, kan fouten moeilijker opvangen en is minder goed trainbaar. Ze zijn fijn voor een kweek onder de zon.

    Succes!!
    Mijn kweekverslagen:
    https://tinyurl.com/yxmrfs8w
    https://tinyurl.com/y69gjs6g

    Comment


    • MRDAW420
      MRDAW420 commented
      Editing a comment
      Goede vraag, ik begon ooit met auto met de beredenering dat ik juist meer “foutjes” kon maken en het zo kon sneller kon leren door simpelweg meer oefening.

      Dit was omdat ik meekreeg dat auto in moeilijkere klimaten voorkomt en zo voor Nederlands winter weer beter is (ik woonde jaartje geleden nog in een huis waar ik s’winters de temp. Niet boven de 17 graden komt als het vriest). Helaas kocht ik toen veel auto zaadjes in, die zijn nu pas op dus ik begin volgende week voor het eerst met feminized seeds.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      De auto komt nergens voor, het is een menselijk product.

      De ruderalis bestaat wel, dus die zal jij wel bedoelen.

    • MRDAW420
      MRDAW420 commented
      Editing a comment
      Klopt, ik bedoel dat inderdaad.
Bezig...
X