Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help ?????? Blad probleen ?????? Help

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Help ?????? Blad probleen ?????? Help

Korting op 420shop
    help mensen ik heb een blad probleem mijn eerst is van in het begin dat hij dat heeft hier een foto

S6000455.jpgS6000456.jpg

eerst wordt het licht groen en nu bruin.
    eerst waren ze onder 2 x tl lampen van 36watt en nu onder 6x 52wat tl gewoon in kamer met ruit lichtjes open en zijn ongeveer 10cm van het licht met een ventilator.

nu zitten ze in 4 l potten met dcm mediterra 2 weken geleden hebben ze wel teveel water gekregen en meer dan een week geen water moeten geven te nat maar plantjes ginnen goed.

ze hebben nog geen voeting gekregen behalfe roots van plagron 2x op 6 weken en de rest water

hier is mijn ander probleem.

hier foto s
    S6000458.jpgS6000459.jpg

IK HOOP DET JULLIE KUNNEN HELPEN

HIER MIJN ANDER TOPIC

Re: Help ?????? Blad probleen ?????? Help

teveel voer dat is mijn eerste ingeving

Comment

te hoge ph
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Mijn ph staat op 7.
        Teveel voeding in de potgrond of wa wand ik geef geen voeding
        ik heb ze iest meer dan 2 weken herpot
        wat kan ik doen weer herpotten of wa ik ging vrijdag achter ligh mix gaan of wat raden jullie mij aan

Comment

zoals angel777 al zei.. te hoge pH.. 7 is te veel. 6 is ideaal!

Comment

In stapjes de pH van je water verlagen om te beginnen, en dan eens een bodemmonstertje nemen en daar de pH van bepalen.

Als je de pH gaat verlagen, gaat er ook meer voeding vrij komen uit je medium, waardoor een evt. Ca-gebrek verholpen wordt.

Of de makkelijke oplossing, alles overpotten in een goeie light mix voor Cannabis
            (en voortaan met pH 6 wateren)
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

bedankt iedereen ik ga morge light mix van plagron gaan halen dat zal het beste zijn wekle voeding raden jullie mij aan .
              ik was aant denken tussen bio of terra van plagron( welk van de twee is de beste) of zijn er miss beter

Comment

De grond die je hebt is prima.

Je zal ze wel verzopen hebben. Verpot ze maar naar grotere potten en dan alleen water geven als de grond droog wordt.
                Zet er anders vocht voelers van Setamis bij. http://www.deoosteindeonline.nl/Prod...idsmeter-26cm/
                Dan alleen water geven als ze rood kleuren.

De NPK verhouding van de voeding in de grond is perfect. Zou je in een grote pot zo maar auto flowers kunnen afbloeien.
                Je water afzuren naar 5,6-5,8 zou wel een goed idee zijn.

Succes, HJM
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

thx HJM

Comment

Al gekeken voor spint?
                    zag zoiets met gele stippen bij spint weet alleen zo 1 2 6 niet waar

dat zou niet best zijn,maar als dat t niet is zou k me niet druk maken

suc6

Comment

ik denk het ni wand de andere planten zou dat ook hebben denk ik want ze staan allemaal samen
                      ik ben vandaag naar een thuiscentra in brussel ( growshop ) en die van de winkel zit ook met planten thuis en hij denkt te rijk in voeding door die potgront
                      ik heb dan bij hem royalty mix gekocht ik ga ze morge over potten en hopen dat hat beter ga

Comment

Bezig...
                      X