Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Water, ph of voeding? Ik snap er niks van

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Water, ph of voeding? Ik snap er niks van

Korting op 420shop
    Yes voor het eerst wat plantjes neergezet in een kas. Het zijn autoflower cbd planten maar 3 van de 4 hebben wat probleempjes en lopen achter. ik heb de grond met biologische moestuinmest (5-3-20) en een beetje bloedmeel aangemengd en 1 plant doet het prima is nu na 4 weken ruim een meter en in de bloei. Maar de rest blijft achter rond de 50 cm. Ze zijn wat lichter groen van kleur en de voorste begint het blad nu wat van naar binnen te krullen. 1e beginnersfout ph van kraanwater die zit hier op 8 ondertussen heb ik wel ph- van plagron besteld. Maar ik vraag mij toch af of dat het enige is wat hier aan de hand is. De planten krijgen elke ochtend ca 7 a800ml water.
    de 1e foto is de voorste plant waar het blad van omkrult de 2e zoals de andere 2 erbij staan
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Foto2
    Attached Files

Comment

De kas laat te weinig zonlicht van de juiste frequentie door je zit met gigantische strek wat niet goed is voor een goeie oogst

Comment

Krullend blad mss door teveel stikstof of overbewatering

Comment

Of is dit een verdampingsprobleem? Ik zie dat het rond de 30 graden is in de kas. Heeft het zin om de hoeveelheid water terug te schroeven of om de dag water te geven?
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

Comment

• Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Bij hogere temperaturen juist meer water maar voeding gelijk.

Meer wind zal misschien helpen daarbij.

Niet druk maken, ik zie geen verkleuringen.

• Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            O eh, zoek even op kanoblad en capilaire werking.
        Bezig...
        X