Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

rare vlekken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

rare vlekken

Korting op 420shop
    hallo heb even hulp nodig
    ben al even bezig met een buitekweekje maar heb wat rare vlekken kan iem me helpen :s

zo hier wat pics
    P1010893.jpgP1010894.jpgP1010895.jpgP1010896.jpgP1010897.jpgP1010898.jpgP1010899.jpgP1010900.jpg

greetzzzz
    a3aan
    a joint everyday keeps the doctor away

Re: rare vlekken

De charmes van het buitenkweken he A3aan...
    Ik zou me er voorlopig nog niet echt zorgen in gaan maken tenzij je opmerkt dat het escaleert.
    Veel suc6 nog alvast!

De witte vlekjes op foto 4 zouden eventueel kunnen duiden op leafhoppers/cicaden, maar ook hier valt buiten weinig aan te doen en zul je het een beetje moeten nemen zoals het komt.

Grtz $iR
    sigpic

Comment

Daar hoef je je inderdaad weinig zorgen over te maken, de planten die ik buiten zette hadden weinig bladeren waar je niks aan zag.
      Er zijn altijd wel beestje die even langs komen om even te proeven, beetje schade achter laten en dan gewoon weer vertrekken.
      Ook het weer kan wel eens wat sporen achter laten, maar dat hoort bij buitenkweken.
      De oogst zal er niet veel minder op worden hoor

Gr Fender

Comment

mmmh op i plant wordt et erger .. overal kleine bruine vlekjes .. :/
        a joint everyday keeps the doctor away

Comment

Misschien is het handig om foto's te posten van de verergering, het kan namelijk iets uitbreiden, maar dit zal niet veel mogen zijn.
          Als het echt veel erger wordt, moet je wel extra rekening houden met ziektes en ongedierte.

Comment

Bezig...
          X