Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Necro plekjes op de uiteinden van de bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Necro plekjes op de uiteinden van de bladeren

    Korting op 420shop
    Ik dacht goed bezig te zijn, maar plots verschenen er op een paar bladeren groene vlekken, de dagen daarna necro op die plaatsen

    Buitenkweek, bobomix, regenwater, jamaican pearl

    Iemand een idee, ik ga straks nog beestjes uitzetten, maar ik denk niet dat dit een beestjesprobleem is....

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
    Attached Files

    #2
    Re: Necro plekjes op de uiteinden van de bladeren

    Buiten beestjes uitzetten..okee
    Maar ik denk dat dit hitte-stress is, of het begin van overvoeding, dan zouden de bladpuntjes ook moeten verkleuren.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Nee, ik heb roofmijten en roofwantsen tegen trips en 2 soorten roofmijten tegen spint, deze avond uitgezet op de binnenkweek; en de buitenplant heeft ook wa gekregen

      Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

      Comment


        #4
        Ik heb wat meer op het gewicht van de bloempot gelet, loodzwaar, ff geen water gegeven, en vermoed dat ze er nu weer volledig voor aan het gaan is!

        Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

        Comment

        Bezig...
        X