Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

vergeelde bladeren en bruine vlekken !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vergeelde bladeren en bruine vlekken !

Korting op 420shop
    ben nu ongeveer 2 maanden onderweg met een buitenkweek en de planten beginnen nu vooral op de grote bladeren vergeling en bruine vlekken te vertonen, ik had het ook in mn kweekverslag laten zien en daar werd geopperd dat het een tekort was ???
    019.jpg018.jpg016.jpg

Re: vergeelde bladeren en bruine vlekken !

als ze niet te nat staan zou ik ook denken aan een tekort.
    Je zou s groeivoeding kunnen geven begin met de halve minimum hoeveelheid en voer langzaam op.
    sigpic

Comment

ben gaan voeden en de vergeling is iets minder geworden maar echt groen worden ze niet, heb wat draadjes hier op het forum gelezen en het dat heeft het alleen maar moeilijker gemaakt....ijzer,magnesium en stikstof tekort kunnen alledrie de dader zijn lijkt mij toch ?

Comment

Je voedingstekorten worden nu aangevuld, dus voordat je groene bladeren krijgt, kan het nog wel ff duren. De bladeren die aangetast zijn zullen sowieso nooit meer herstellen, de nieuwe echter moeten goed zijn.
        Ik zou er niks extra's bij in gaan gooien, overdaad schaadt.....geduld.

Comment

Ik heb een aantal WW buiten in de volle grond staan en hebben hetzelfde. De hoogte is gemiddeld nu 1 meter.
          Extra voeding heeft geen zin in de volle grond denk ik.
          Ze groeien wel goed.

Comment

Bezig...
          X