Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wietbladen worden geel met zwarten vlekken0

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wietbladen worden geel met zwarten vlekken0

Korting op 420shop
    wie kan mij alsjeblief helpen
    ik weet echt niet wat dit is maar me plant begon een week geleden geel te kleuren en er zijn allemaal zwarte vlekjes op gekomen

hier wat foto's

alsjeblief help me!!

Re: wietbladen worden geel met zwarten vlekken0

Wat meer info zou makkelijk zijn. In wat voor grond staat de plant? Geef je voeding, zoja wat en hoeveel. Houd je de PH in de gaten of niet?

Comment

de soort is trouwens white widdow

ik heb gewoon universele potgrond gebruikt ik heb hem gewoon kraanwater gegeven en geen voeding ik zou de PH niet weten
      Last edited by ceBep; 4 July 2011, 22:49. Reden: Gebruik de "Bewerk Bericht" functie als je je bericht wilt aanpassen!

Comment

Ga nou maar voeding halen en gooi dat erin, met dit weer kun je wel een hoge dosis erin flikkeren aangezien ze al dikke tekorten hebben, word het nat en kouder dan mogelijk wat minder. Groei/bloei-voeding, of alleen groei voeding, totdat de bloei erin gaat, dan om gaan, of als je echt wilt besparen, dan alleen bloeivoeding.
        Anders was je plant nog langer geweest, maar dat kan ze zo wel snel herstellen.
        Voor een goede plant en opbrengst heb je voeding nodig. Zeker in een pot waar wortels beperkte ruimte hebben, alleen potten van 1000 liter volledig voorbemeste grond kunnen een plant, zeker buiten, volledig supporten.

Dan in pot 3 weken van te voren stoppen met voeding. In open grond een maand geen water en voeding geven.

Comment

In de open grond een maand geen water geven?

Dat vind ik toch knap als het nog 20 graden is buiten ofzo. Ga jij dan je plant een maand geen water geven? Dan is hij zo dood als het niet regent
          NLX outdoor kweek 2011
          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Bezig...
          X