Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

heeeeele kleine witte puntjes op blad HELP ME

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

heeeeele kleine witte puntjes op blad HELP ME

Korting op 420shop
    Ik zit op de Antillen en heb m'n planten half buiten, half binnen(heb maar 12 uur licht hier, dus de rest moet met lampen)Mijn plant gaat ineens heel hard achteruit, steeds meer bladuitval en steeds meer bladeren vol met kleine witte puntjes(zie foto) op de andere kant van het blad zie ik af en toe bruine stipjes, maar dat is dus niet bij elk blad...
    Kan ik hier vanaf komen en hoe?! IMG_1153.jpg
    Last edited by Weirdootje; 10 July 2011, 14:25.

http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Re: heeeeele kleine witte puntjes op blad HELP ME

ja, dat is juist het probleem, geen vergrootglas te koop hier... en of ze dat bestrijdingsmiddel hebben weet ik ook niet...in het ergste geval als ze dat dus niet hebben, is er nog iets anders wat je kan doen...of gaat het dood zo?
      bedankt alvast voor je reaktie!

Comment

bij elk tuincentrum is wel wat Bayer (Masai) vergif te vinden.
        vaak ook verkrijgbaar bij bouwmarkten.

anders even bij alien growshop bestellen online en je hebt het snel genoeg in huis.

en die beestjes zijn ook met het blote oog te zien als je goed kijkt.

grtz, angel777
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Hij zit op de antille geloof niet dat Alien daar wat heen stuur
          12 uur licht hebben wij hier ook.
          God was never on your side..

Comment

Ja, dat was ook m'n probleem, ze versturen niet naar hier en ik ben trouwens een zij ....ik denk dat ik het maar ga proberen met half spiritus, water en zeepsop...zo toekijken heeft zeker geen zin.... bedankt in ieder geval.....krijg helemaal de kriebels van het lezen over die beesten

Hij zit op de antille geloof niet dat Alien daar wat heen stuur
            12 uur licht hebben wij hier ook.

ja, voor de bloei is dat niet erg(nu niet), maar voor de groei moeten ze naar binnen. Maar jullie hebben toch in augustus veel langer licht dan 12 uur?
            Last edited by ceBep; 10 July 2011, 22:22. Reden: dubbel post, lees de regels!

Comment

Als je op dat eiland geen anti spint middel kan krijgen, (wat ik betwijfel) kan je een emulsie maken van afwasmiddel, warm water en olie maken.(elke plantaardige olie doet het)
              Evt met een beetje spiritus. Goed schudden en spuiten, vooral de onderkant van het blad.
              Dit werkt ook tegen andere insecten doordat de olie de huidmondjes verstopt en de beestjes stikken.

Succes, HJM
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Bezig...
              X