Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

mg te kort wat te doen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mg te kort wat te doen

    Korting op 420shop
    ik heb op de fotos op dit topic gezien en gelezen dat mijn planten een mg te kort hebben hoe kan ik dat het besten op lossen?

    #2
    Re: mg te kort wat te doen

    een foto plaatsen of dat ook zo wel is

    Comment


      #3
      Re: mg te kort wat te doen

      002.jpg003.jpg001.jpg

      van avond een paar fotos gemaakt ik hoop dat jullie hier wat op kunnen zien wat het probleem is

      Comment


        #4
        Re: mg te kort wat te doen

        je kan epsonzout meegeven (bitterzout) MgO. Coniferengroen van Pokon is het zelfde (MgO) paplepel op 10 liter lauw water oplossen en eenmalig meegeven, week wachten eventueel indien nodig nog eens herhalen.

        Comment


          #5
          Re: mg te kort wat te doen

          dat kan toch geen kwaat voor de toppen want ik zit op einde van de 5 week 12op12 uur en er staan al vlinken toppen in?
          kan ik dit met de voeding mee geven of moet ik dit apart aan maaken met 10 literwater.
          ik stel meschien wel een stomen vraagen .
          maar ja ik ben ook een beginnende kweeker.
          en ik heb toch wel het een en het ander gelezen op het forum.
          en monty nog bedankt voor je snellen rec.
          met mijn volgende kweekje ga ik wat meer fotos en verslagje op het forum zetten.
          ik wens alle forum leeden een goede kweek gr jupke
          Last edited by jupke1962; 21 July 2011, 07:03.

          Comment


            #6
            Re: mg te kort wat te doen

            Ik zou het niet samen met de voeding doen maar gewoon eenmalig in een waterbeurd, water eventueel wel aanzuren. Schaad je bloei niet maar in week 5 kan je je natuurlijk afvragen of het zich nog loont. Een mg tekort toont zich int blad pas opt allerlaatste de plant heeft al langer tekort eraan. laatste weken wil je eigenlijk ook niet echt meer voeden. dus of nog veel zin heeft weet ik niet. je kan ook die 3 weken zo =nog uitzingen.

            Comment

            Bezig...
            X