Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blad krult naar elkaar toe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

blad krult naar elkaar toe

Korting op 420shop
    Weet iemand misschien wat ik hiermee moet?? ik had spint en daar er hier geen anti spint was heb ik eerst met spiritus en water en zeep vermengd en opgespoten. Een paar dagen later heb ik met een algemeen insectenwerend middel gespoten(er was niks anders en dit schijnt voor veel soorten spint ed te zijn.)
    Tis nu bijna een week verder en de bladeren zijn helemaal naar elkaar aan het vouwen, dus kan er m.i. ook nooit genoeg zonlicht etc opkomen. Daarbij komt dat er door de spint al heel wat bladeren afgestorven zijn...Komt dit goed???IMG_1212bew.jpg

Re: blad krult naar elkaar toe

heeft niks met de spintbestrijding te maken,je bladpunten geven overvoeding aan een het krullend blad ook.neem een grondmonster zodat je de ph en ec van je aarde weet

Comment

Idd licht overvoed.

Comment

Die overvoeding kan ook via het blad komen natuurlijk, door de rommel die allemaal door de bladmondjes is/wordt opgenomen.
        Spoel die plant maar eens goed af met veel bij voorkeur lauw water.

Comment

Dank jullie wel, het enige wat ik gegeven heb is Vigoro plantfood(en dan 1 x in de 2 weken), er is hier niks anders(Antillen). Ook ph metingen ed kan ik hier niet doen helaas...
          Ik ga vandaag in ieder geval vlak voor donker even weer de blaadjes met water bespuiten!
          Dus jullie denken wel dat de plant het nog wel volhoud(moet nog een week of 2 a 3)?

Comment

Goed idee, afspoelen met lauw water.
            thnx.

Comment

Iemand enig idee hoe snel de verbetering te zien moet zijn, want het lijkt vandaag juist weer even slechter....er blijven nl erg weinig bladeren over...
              alvast bedankt voor de reacties!

Comment

Bezig...
              X