Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladeren geel bruin met lichte stipjes...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dus mijn succesvolle ervaring met kweken op water zonder EC en pH meter is geen hydrocultuur?

Dat moet je dan maar aan de Maya's vertellen die de hydro namelijk uit hebben gevonden! Dat waren de beste astrologen zonder teleskopen en zonder computers en ik betwijfel of ze pH en EC meters hadden voor hun grootschalige hydro plantages, lol.

Er zijn zat landen waar deze moeilijk of niet te verkrijgen zijn (bv. absoluut onbetaalbaar) maar dat wil niet zeggen dat je dan geen hydro kunt doen. Mijn ervaring was uitermate goedkoop en uitermate succesvol en bevredigend .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mathijs View Post
      Verder zie je het snel genoeg wanneer een eb-vloedsysteem het zou laten afweten, de bladeren gaan hangen en de planten zien er verwelkt uit.
      Niet als je bv. een weekje op vacantie bent...

Comment

Re: Bladeren geel bruin met lichte stipjes...

helaas eet me zus meer dan me broer en ik meer dan me neef.

Comment

Bezig...
        X