Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad problemen..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

IMG_0264.jpg werden ze eindelijk weer beetje groen… en nu sinds de laatste week zijn de 2 rechts onder weer aan t vervelen😩

Comment

Het lijkt wel alsof het blad compleet verbrandt. Ondanks het lichte blad, denk ik aan een extreem voedingsoverschot. Vermoedelijk is de pH steeds te hoog geweest waardoor de planten geen N kunnen opnemen dus het blad geel wordt. Maar zeker weten doe ik het niet, kweken op zulke grote potten met aarde maakt het stukken lastiger allemaal.

Mijn advies is, neem kleinere potten de volgende keer en vertrouw nooit op het pH regulerende vermogen van de plant. Voedingsoverschotten komen het vaakst voor op aarde, overweeg eens kokos wat veel gemakkelijker is.
      Horks Fototopic 2.0

Comment

• Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Dat ik het wss nog niet goed genoeg door gelezen heb. Moet dat nog eens rustig doen

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Het is een super eenvoudig systeem en eenmaal draaiend heb je er nauwelijks omkijken naar plus het werkt met alle media. Als je vragen hebt stel ze gerust.

• Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Ja wilde jou daar sowieso nog een x een pbtje daarover sturen. Tnx 🙏👌🏽

Zorg voor een goed bodemleven……

Comment

IMG_0293.jpg achterste rij heeft zo goed als nergens last van, de cheese op de voorste rij wordt met de dag triester🥲

Comment

Is dit in dezelfde ruimte van die gigantische toppen?

Heel vervelend dat dit gebeurt, zulke taferelen was voor mij reden om hydro te gaan kweken. Want kweken op aarde is gewoon heel lastig, daar moet je groene vingers voor hebben welke ik niet bezit. Dus mijn advies aan jou is probeer maar eens een ronde mineraal op kokos. Dan kun je het veel gemakkelijker sturen allemaal en over bewateren is niet aan de orde. De voorkeur heeft 11literpotten, want op kokos haal je de beste resultaten door vaak te wateren. Kratten in een eb en vloedsysteem met een timer is nog gemakkelijker natuurlijk.

Tijdens de groei gewoon wateren zoals aarde en nooit zonder voeding. Dan vanaf 12/12 beginnen te gieten.

Succes!
          Horks Fototopic 2.0

Comment

• Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Nee dit is 120x120.

Die dikke toppen zaten in de “test” tent. In die tent ga ik ook wat met kokos proberen volgende ronden, moet alleen nog effe kijken hoe en wat.
        Bezig...
        X