Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Geel blad midden plant.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Geel blad midden plant.

Korting op 420shop
    Ik twijfel wat de oorzaak zou kunnen zijn.
    Hydro plagron ec 1,7 ph tussen 6.0 en 6.5. Twee maal per dag vloeden. Geel blad halverwege de plant.

Nog geen GS.

Iemand een idee?

image.jpg

Afwijkende pH of te vaak vloeden. Of kou kan ook. Het is gissen.
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Eerste kan ik al afvinken. Ik ging wel meer vloeden omdat het wat te droog werd maar mijn bak was indertijd wel leger dan nu. Koude zal ik eens nakijken, de ontvochtiger gaat nu constant draaien en niet op vochtigheid hopelijk gaat de temperatuur daarmee ietsje hoger. Dat zal ik vanavond checken.

Alvast bedankt

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Met de ontvochtiger blijft het met lampen uit 20graden.

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Lastig te zeggen, een tekort met zo'n hoge ec lijkt me stug

Halverwege de plant.. Maatje, er zit geen blad onder dat gele blad. Dus dat gele blad is onderaan de plant.
    Stikstoftekort of blokkade, zie ook de rode stelen.

In combinatie met kou ga je dan flink paars vuurwerk zien.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Paars is de bedoeling tijdens mijn kweekje😁. Ik dacht van wel, ik zal morgen nog eens dubbel checken als de lampen terug aanliggen.

Alvast bedankt🙏

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Niet

de

steeltjes

noob

Vind rode stelen altijd een vaag dingetje omdat buiten in de volle grond dit vrijwel niet voorkomt.
    Rode steeltjes of delen er van kan ook iets genetisch zijn. Heb twee soorten gehad (Uruzgan,top44) die dit binnen altijd toonde in perfecte omstandigheden maar buiten totaal niet.

Mee eens dat al het blad niet nodig was om te verwijderen.
    Niets aan doen gewoon uitzingen

Comment

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Heb ik vaak. Met mijn andere kweek was ik wat vroeg aan en wat strek. Dan doe ik een valse scrog waardoor de steeltjes wat licht krijgen omgebogen worden en direct licht krijgen en dat kan een oorzaak zijn, maar daar lig ik niet echt wakker van heb ik ongeveer iedere kweek op een paar planten.

Even een foto extra er is nog groen blad eronder.. oke die is gelollipopt maar toch niet het onderste blad daarom zei ik midden plant.

image.jpg

Comment

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Extra water bij gedaan en de ec verlaagt en ph hoger ingesteld en op waarden gebracht. Tzal monitoren zijn. Eventjes maar 1 keer voeden en morgen de blokken aanvoelen.

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Te hoog in de voeding vermoed ik op basis van deze foto.

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      De bovenste puntjes zaten iets meer van overvoeding uit idd. Soms lastig te zien ofdat al vroeger of niet was. Nuja lager dus nu.
Bezig...
X