Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladeren worden snel bruin met roestvelkken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

bladeren worden snel bruin met roestvelkken

Korting op 420shop
    hoi ik heb een binne kweekje los en in een tent

2x 600 w tent 1x 600w met ene paar dames.
    alles ging erg goed moet ik zeggen tot dat ze echt begonnen te bloeien ik hou ph 5,8 aan en ec van 1,6, nu in de 4/5 de week van de bloei gaan mijn balderen snel achteruit.

ze worden bruin sommige randjes krullen een plant zelf helemaal geel en het lijkt zich snel te erspreiden.
    nu ben ik ze alleen ph gecorigeerd water aan t geven en heb na 2 beurten een grondcheck gedaan. ec blijkt 1.84 te zijn.

nu is het mn eerste kweek en vroeg me af wat ik nu nog kan doen om dit tot ene mooi eind te laten komen.
    verder zien ze er goed uit volle dikke toppen t is puur t blad

Re: bladeren worden snel bruin met roestvelkken

fotootjes aub.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Foto-GCW4ZAZM.jpg hier is ene foto
      Attached Files

Comment

Lijkt me een Ca tekort.

Comment

ik ben nu gestopt met voeding geven, moet ik die dan gewoon hervatten en ca extra toedienen?

Comment

Neem eerst eens een grondmonster en meet daar de PH van. Als het te zuur is, is er meer aan de hand. Wanneer op grond je kalkbuffer op raakt, is dat niet normaal namelijk.
            Buiten Ca dien je ook ongeveer 1/3 van de toegevoegde Ca aan Mg toe te voegen, die twee hangen aan elkaar vast.

Comment

Zitten deze bladeren onderaan je plant of verder naar boven?
              Onderaan is een tekort, verder boven in heeft andere problemen... of te warm of te veel voeding bijvoorbeeld.

Comment

bedankt voor de reacties,
                heb een grondmonster genomen de ph is 5,8.
                het andere hok met de 2x 600 w is nu ook al erg hard achteruit aan het gaan.

ik geef ze hesi bloei voeding moet ik nu dan pk bij voeren of gewoon ca en mg los.
                dit blad kwam meer van de boven dan de onderkant van de plant
                de oude bladeren zijn heel erg aan getast die nieuwe beginnen nu ook.

de temp is tussen de 27-28 c en de lv 58%

iuk zal over ene paar uur een plant in zijn geheel er op zetten mss schept dat wat meer duidelijkheid

Foto-TLTPMPCX.jpgFoto-YPYCNLME.jpgFoto-YWHAIN7L.jpgFoto-GQ4VGRY7.jpgFoto-MKHFDH7J.jpgFoto-4Z64U6PB.jpgFoto-OGGRHYIS.jpg
                Last edited by styx; 9 August 2011, 18:56. Reden: toevoeging

Comment

Bezig...
                X