Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

gele bladeren duiden op oogsten???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gele bladeren duiden op oogsten???

    Korting op 420shop
    heb al 2weekjes problemen met de bladeren van 1plant

    2weken geleden waren enkele bladeren aan de onderkant geel aan het verkleuren en dacht dat het lag aan de energie die de plant nu verbuikt en nodig heeft om de toppen te vormen. maar nu zijn het echter alle bladeren geel.
    zie foto;
    ik weet dat ze in een te kleine pot staat en misschien dat ze iets te kort komt (stikstof ofzo) maar nu ze bijna rijp is kan het dan wel de moeite zijn om haar te verpotten met voldoende voeding in aarde? of misschien maar knippen en drogen?
    misschien dat het kan liggen aan de plaats waar ze staat ong kleine 10mtr.van een stookvat waarin vorige week gestookt is en ze op die manier verbrand is ofzo?
    ik weet het niet meer kan iemand me raad geven?
    thanks04092011223[1].jpg04092011221[1].jpg

    #2
    Re: gele bladeren duiden op oogsten???

    oorzaak te kleine pot in combinatie met te weinig voeding
    klote is dat je plant volop in de bloei is, deze zal dus geen/amper nieuw blad aanmaken
    400% voeden is ook geen oplossing, gewoon normale dosis geven en hopen op het beste
    sterkte ermee
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3
      Re: gele bladeren duiden op oogsten???

      afgeknipt en te drogen gezet

      Comment

      Bezig...
      X