Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladeren worden overal geel en bruin!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

bladeren worden overal geel en bruin!!

Korting op 420shop
    goedemiddag
    Ik heb al een tijdje een bladprobleem bij mijn trainwreck. Het probleem begon ongeveer aan het begin van de bloei. eerst waren het vooral bladeren in het midden van de plant die geel en bruin werden. Nu , ongeveer 2 weken later , is het probleem in een paar dagen weer erger geworden. het zit nu over de gehele plant, alleen de jongere bladeren hebben er wel minder last van.
    de steeltjes van de gele bladeren zijn vaak iets paars van kleur en als de bladeren helemaal geel zijn geworden kan je ze er zo afplukken zonder kracht te zetten.
    voor de rest gaat de topvorming van de plant in een razend tempo en de stam ziet er prima uit. de bladeren rond de toppen zien er beter uit, en de plant is zeker nog voor een groot deel groen. maar het probleem word erger dus heb in principe wel snel hulp nodig voordat het te laat is.
    ik zou het verschrikkelijk vinden om mijn plant straks dood te vinden.

ik geef wel voeding maar naar mijn mening niet echt heel veel.

ik heb ook al geprobeerd minder water te geven. dit heeft het probleem jammer genoeg niet opgelost.

hier wat foto's van de bladeren en toppen.

IMAGE_113.jpg

IMAGE_126.jpgIMAGE_125.jpg
    Last edited by nowv; 20 September 2011, 22:32. Reden: foto's

Re: bladeren worden overal geel en bruin!!

Het ziet toch naar overvoeding uit.

Comment

okee dankje,
      als ik geen voeding meer geef komt t dan nog gewoon goed?

Comment

Wat verbrand is hersteld niet meer. Je nieuwe blad zal echter niet meer verbranden als je nu even enkel water geeft op de juiste PH. Dan weer mondjesmaat voeden. Houd de halve dosering van wat op de fles staat aan als je weer begint met voeden en kijk goed naar je bladpuntjes als deze beginnen te vergelen vanuit je tip zit je te hoog met je voeding.

Comment

okee dank je. het zald dan wel misgegaan zijn met (ongeveer) de richtlijn op de fles te volgen. Ik zal wel een tijd geen voeding geven. de plant hersteld volgens mij alweer en beetje. hopelijk helpen deze mooie paar dagen nog een beetje!

Comment

Bezig...
          X