Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook ... Bekijk meer
Bekijk meer
Bekijk minder

meeldouw..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

meeldouw..

Korting op 420shop
    vraagje
    als je meeldouw met melk te lijf gaat...., doe je dit dan s'morgens?, overdag of s'avonds?, 1x per dag of om de dag? 2 dagen..??

later

Re: meeldouw..

1x per week alle blaadjes afnemen, gewoon wanneer het uitkomt, je bent er wel een uurtje mee zoet.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hoi hier dampie met een vraag: mijn plant hoft nog maar 2 weken bloeien al die tijd goedgegaan tot vandaag. Was 4 dagen weg kom thuis en er zit nu volgens mij meeldauw op me plantje het ziet eruit als poedersuiker het is volgens mij geen spint Ik weet echt niet wat ik nu het beste kan doen dit is voor mij de eerste keer dat ik een plant zelf kweek dus echt een leek wie heeft voor mij advies alvast bedankt DAMPIE.............

Comment

weet je zeker dat het geen thc is? ghehehehe,
        daarnaast het antwoord staat er al

Comment

Bezig...
        X