Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bladeren kleuren geel ...te veel voeding? te koud geweest?bijna einde bloei?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

bladeren kleuren geel ...te veel voeding? te koud geweest?bijna einde bloei?

Korting op 420shop
    Hey,

Kan anyone help?

Iemand enig idee wrm bij 2 planten de bladeren plots heel erg snel geel beginnen worden?

Met voeding zitek nu rond de 1.6 en ph rond de 6.
    Week 9 bloei....(tellende vanaf wnr ik de lampen verzet heb nr 12 u)
    SV104278.jpgSV104279.jpgSV104280.jpgSV104283.jpg

Re: bladeren kleuren geel ...te veel voeding? te koud geweest?bijna einde bloei?

je planten zijn nu aan het eind van de bloei,en steken nu al hun energie in het maken van dikkere toppen.is heel normaalvolgens mij zijn je planten bijna klaar.welke soort is het?en zijn het zaailingen of stekjes?

Comment

Re: bladeren kleuren geel ...te veel voeding? te koud geweest?bijna einde bloei?

tx TT,

Ze zijn gezaaid, en is northern light, ww en iets waarvan ik niet weet wat het is...
      Geef ik dan nog extra voeding ?
      Zou wel de laatste week alleen water willen geven...zoals aangegeven bij de voeding
      Alleen, wnrt is de laatste week? de Trichomes zijn nu milky...

greetz, kabaal

Comment

milky is good ik zou de hoofdtoppen oogsten,en de rest nog 5 dagen water van 6.0 geven,volgens mij heb je een snel sortje te pakken.

Comment

ben nog maar een leek maar voor mij zijn deze dames idd op hun einde aan het lopen
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Die top op de laatste foto ziet er toch niet helemaal oke uit. Lijkt wel verbrand of uitgedroogd ofzo.
            Jammer dat je niet eerder gestopt bent met voeding geven.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Goed gezien Qnq, mr had het zelf pas een dag erna door...
              Eigen schuld, had een dag te lang gewacht met water geven, was aan het twijfelen tsn met en zonder voeding...
              Wou eigenlijk afwachten wat de trichomes deden...

Denk nu dat die ene top echt droog is komen te staan doordat hij tmeest direct onder de lamp stond + gn water....
              Hij was volledig uitgedroogd bovenaan(verkruimelde bijna in men hand).
              Heb de top uitgeknipt en te drogen gehangen...

Al doende leert men he

nu rustig nog een week of zo water en dan oogsten...

Zit sowieso wat te vroeg vind ik, ziet niet genoeg amber trichomes nr men zin )

Al bij al had ik nu een beetje om te proeven, al heeft het gedurende de laatste week nog voeding gekregen, en krijg ik dus een lichte tinteling in de keel

Grtz

Comment

Het lijkt mij op overvoeding. De plant rechts voor is heel donker groen. Dit komt meestal door teveel voeding. De plant kan het niet verwerken.

Rustig aan alleen water geven.

Gr Q

Comment

Bezig...
                X