Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat is er hier weer aan de hand??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat is er hier weer aan de hand??

Korting op 420shop
    DSC02090.jpg (Lamp staat op +-30 cm, krijg ze echt niet verder ) DSC02094.jpg
    Mijn amnesia's vertonen een lichtgroene kleur, Is dit een teken van voedingstekort? Zit ik hier met een N-tekort?
    Indien N-tekort valt dit op te lossen met canna vega of zou ik specifiek N moeten toevoegen?

DSC02089.jpg
    Enklele toppen hebben ook rare mini blaadjes in de top, extreme klauw lijkt het?

De bladeren van het onderste deel van de plant verwelken ook, eerste 15 cm staat kaal bij de amnezen. Kdacht dat dit een tochtprobleem was, maar begin te twijfelen of het niet met een voedingstekort te maken heeft.

Maak ik me nu zorgen om niets of moet ik hier dringend ingrijpen?
    Alle reacties zijn meer dan welkom!

Grtz!
    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
    A friend with Weed is a friend Indeed

Re: Wat is er hier weer aan de hand??

je potten zijn veels te klein,voor zulke grote planten,alleen een echte prof kan ze dan probleemloos afbloeien.ook staat de lamp er veels te dicht op. rhizotonic,is toch wortel stimulator? daar kan je mee stoppen.maar het kan nog veel erger met deze moeilijke soort,want ken mensen waarbij ze voorbij de lampen groeien.ik zou ze proberen van de lampen weg te buigen,anders krijg je fluffie toppen,door de hitte.of ze nu last hebben van ondervoeding of een ph blokkade ,kan je alleen testen,door een grondmonster te nemen.wel al flinke jongens voor 38 dagen

Comment

@tumble trimmert: ja dat is idd een probleem die kleine potten voor die reuzewijven , weer iets geleerd==> niet te lang voorgroeien hehe.
      Khou de afstand van de lamp zo goed mogelijk op 40cm maar lukt echt niet voor alle toppen.
      Kgeef rhizotonic omdat het op voedingschema van canna staat.
      Kwerk zonder Ec meter alleen PH meter. Ec meter staat op men verlanglijstje

==> kga N supplement geven en sporenmix en zien welk effect het heeft.( fingers crossed )
      Kdacht ook mss aan superthrive. Enige ervaring daarmee?

Grtz!!
      Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)

Comment

Ik zou ze knakken.

Comment

Ieeee!!

Knakfestijn part 2 heeft plaatsgevonden!
          Na GS geweest hadde geen sporenmix meer grrr!! kheb ze N supplement en superthrive gegeven... zien wat het wordt, kzal nog is een fototje update binnekort

Peace!!

Comment

Hier dan de kleine update

Kheb de dames extra bijgevoed met N & Mg supplementen van bio nova en een beetjes superthrive

DSCF6031.jpg bij deze dame heb ik een beginnend Ca tekort gezien denk ik dus als ik nog is in GS kom Ca supplementje hale

Hieronder nog enkele overzicht foto's
            DSCF6033.jpgDSCF6039.jpg
            DSCF6041.jpgDSCF6043.jpg hier een van de geknakte buds hehe weird!

DSCF6047.jpgdrie van de mooiste buds mm..

Voila! het gaat hier op het gemakske!! leuk om ze vet te zien worden

Grtz!

Comment

VET

Comment

Bezig...
              X