goedendag ik heb last van opgekrulde bladeren heb plantjes uit zaad opgetrokken maar zit nu in week 5 ongeveer en het opkrullen word steeds erger vandaag bio bloom voeding gekocht zal dit het probleem verhelpen ? temp is 22 graden lv 60 lamp op 50 cm hoogte 400 wat de bladeren kantelen ook vrg ben een beginner bvd voor reacktie
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
opgekrulde bladeren
Collapse
X
-
Re: opgekrulde bladeren
alleerst bedankt voor je reacktie nee heb ik nog niet gedaan ga vanmiddag in kopen doen heb gisteren in de growshop gevraagt om groei voeding kom thuis en zie dat het bloei voeding is welke groei voeding zal ik kopen heb biobloem bloei voeding gekocht dus hoe werkt dat met afgezuurd water? en heb 4 plantjes niet voor de snel kweek wil ze lang in de groei laten staan dus heb veel aan goei tips ik probeer zo snel mogelijk foto erbij te zetten ben een beginner de puntjes van blaadjes vouwen naar binnen en het gehele blad draaid maar zijn mooi groen bvd voor reacktie anno2012 grond is nat genoeg trouwensLast edited by anno2012; 5 January 2012, 10:49.
Comment
-
Re: opgekrulde bladeren hierbij foto hoop dat het duidelijk genoeg is
blad.jpgopgekrulde blad.jpggeen.jpg
Comment
-
Re: opgekrulde bladeren
voedingsonbalans (tekorten) in het trio kalium/Calcium/Magnesium .
als je geen afgezuurd water ( regenwater ) ph 6.3 +/- gebruikt maar kraanwater dan alvast beginnen met afzuren,
beter meet je dan eerst de ph van je medium. dan kan je ph van het voedingswater daar op afstellen.
Als je na 5 weken nog geen voeding had bijgegeven in light mix dan word het hoog tijd om ermee te beginnen.
de symptomen van beginnende uitdroging zijn dikwijls een gevolg van bovengenoemde onbalans,
aangezien de temp en lv zeker goed is.
K tekorten worden dikwijls over het hoofd gezien als er genoeg van in de bodem zit
maar de plant het niet kan opnemen om redenen van die onbalans of afwijkende ph.
grtn
Comment
Comment