Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

opgekrulde bladeren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: opgekrulde bladeren

heb nog geen idee,maar hoe groot zijn je potten,want je lv en temp zijn goed,misschien heel hard water?

Comment

hoe zorg ik even dat het hard water (kraanwater ) word zoals het zijn moet? vrg anno 15 liter potten trouwens

Comment

geen idee,weet alleen dat er wel voeding bestaat voor hard water,speciaal daarvoor ontwikkeld

Comment

Als je de beschiking hebt over regenwater gebruik dat dan ipv kraanwater of verdun er je kraanwater mee (50/50 verhouding).

Comment

hoe controleer ik of hard water heb ? heb ze overgepoot potten zo groot als emmers aan gevuld met potgrond bij de growshop weg (geen light mix )en 0.2 groeivoeding bij gedaan dus hoop dat de bladeren hiervan beter worden zijn nog niet optimaal en geef nu regen water word dit niet beter zijn er dan nog tips waar ik wat aan ken hebben vrg anno
            2012

Comment

Bezig...
            X