Re: help!! blaprobleempje
dei led voeding heeft een n-p-k waarde van 2,8-2,6-4,2
kan je aan deze waarden zien of het waar is dat er 25 %meer voedingswaarde in zou zitten dan ?
---------- Post added at 00:25 ---------- Previous post was at 00:22 ----------
bloombastic van atami heb ik idd al veel horen vallen bevat dit dan ook die pk 1314 waarden ?
hoger fosfor en kalium gehalte omdat dit nodig was voor de celopbouw van de bloemen...dacht ik
---------- Post added at 00:41 ---------- Previous post was at 00:25 ----------
kan je nog even iets kwijt over die npk waarden van de ledvoeding aub thnx
---------- Post added at 00:44 ---------- Previous post was at 00:41 ----------
Wat betreft overvoeding: Bio Nova gaf me het volgende advies, maar dat is natuurlijk wel met een juiste, bebalanceerde voeding (BN grond in dit geval):
"Begin met de aangegeven dosering en doe daar elke week 10% bij, tot de puntjes van je bladeren bruin worden, ga dan 10 % terug (tegen verbranding aan dus...) Als 2 x niet genoeg is, kun je altijd overstappen naar 3 of 4 x per week. Je geeft te weinig als je lichtgroene tot gele bladeren onder in de plant en paars/rode bladstelen ziet."
dit heb ik net ergens gelezen
---------- Post added at 00:45 ---------- Previous post was at 00:44 ----------
na het spoelen dus zeker weer zachtjes aan beginnen op min de helft van de laatst gebruikte waarden en zo dus zachtjes aan opvoeren
maar ga toch lekker eerst jou raad even volgen tot de ladies weer mooi staan !!!
dei led voeding heeft een n-p-k waarde van 2,8-2,6-4,2
kan je aan deze waarden zien of het waar is dat er 25 %meer voedingswaarde in zou zitten dan ?
---------- Post added at 00:25 ---------- Previous post was at 00:22 ----------
bloombastic van atami heb ik idd al veel horen vallen bevat dit dan ook die pk 1314 waarden ?
hoger fosfor en kalium gehalte omdat dit nodig was voor de celopbouw van de bloemen...dacht ik
---------- Post added at 00:41 ---------- Previous post was at 00:25 ----------
kan je nog even iets kwijt over die npk waarden van de ledvoeding aub thnx
---------- Post added at 00:44 ---------- Previous post was at 00:41 ----------
Wat betreft overvoeding: Bio Nova gaf me het volgende advies, maar dat is natuurlijk wel met een juiste, bebalanceerde voeding (BN grond in dit geval):
"Begin met de aangegeven dosering en doe daar elke week 10% bij, tot de puntjes van je bladeren bruin worden, ga dan 10 % terug (tegen verbranding aan dus...) Als 2 x niet genoeg is, kun je altijd overstappen naar 3 of 4 x per week. Je geeft te weinig als je lichtgroene tot gele bladeren onder in de plant en paars/rode bladstelen ziet."
dit heb ik net ergens gelezen
---------- Post added at 00:45 ---------- Previous post was at 00:44 ----------
na het spoelen dus zeker weer zachtjes aan beginnen op min de helft van de laatst gebruikte waarden en zo dus zachtjes aan opvoeren
maar ga toch lekker eerst jou raad even volgen tot de ladies weer mooi staan !!!
Comment