Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

help!! blaprobleempje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: help!! blaprobleempje

    dei led voeding heeft een n-p-k waarde van 2,8-2,6-4,2
    kan je aan deze waarden zien of het waar is dat er 25 %meer voedingswaarde in zou zitten dan ?

    ---------- Post added at 00:25 ---------- Previous post was at 00:22 ----------

    bloombastic van atami heb ik idd al veel horen vallen bevat dit dan ook die pk 1314 waarden ?
    hoger fosfor en kalium gehalte omdat dit nodig was voor de celopbouw van de bloemen...dacht ik

    ---------- Post added at 00:41 ---------- Previous post was at 00:25 ----------

    kan je nog even iets kwijt over die npk waarden van de ledvoeding aub thnx

    ---------- Post added at 00:44 ---------- Previous post was at 00:41 ----------

    Wat betreft overvoeding: Bio Nova gaf me het volgende advies, maar dat is natuurlijk wel met een juiste, bebalanceerde voeding (BN grond in dit geval):

    "Begin met de aangegeven dosering en doe daar elke week 10% bij, tot de puntjes van je bladeren bruin worden, ga dan 10 % terug (tegen verbranding aan dus...) Als 2 x niet genoeg is, kun je altijd overstappen naar 3 of 4 x per week. Je geeft te weinig als je lichtgroene tot gele bladeren onder in de plant en paars/rode bladstelen ziet."

    dit heb ik net ergens gelezen

    ---------- Post added at 00:45 ---------- Previous post was at 00:44 ----------

    na het spoelen dus zeker weer zachtjes aan beginnen op min de helft van de laatst gebruikte waarden en zo dus zachtjes aan opvoeren
    maar ga toch lekker eerst jou raad even volgen tot de ladies weer mooi staan !!!
    LED there be light and fotosyhnteses was born

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: help!! blaprobleempje

        ben vandaag naar de shop geweest en heb een bloombastic besteld was net zonder wel n duur spulletje moet ik zeggen zal zeker wel gegarandeerd voor een reden zijn dat dit zo duur is ja heb vandaag beginnen spoelen met afgezuurd water op ph 5,8 maar was net 3 dagen omhoog gegaan met de voeding en dan ook meteen opgemerkt in de volgende dire dagen dat het mm per mm de puntjes verbrande was er snel genoeg bij en als ik nog eventjes blijf spoelen zal dit wel goed komen
        dat van die stelen enzo had ik net even in de vlucht ergens gelezen daarom dat ik het snel even poste toch alvast bedank t voor uw wijze raad en binnen paaar daagjes neem ik nog eens een fototje mvg psykoaddict
        LED there be light and fotosyhnteses was born

        Comment


          #19
          Re: help!! blaprobleempje

          Zal goed komen hoor man. Met die Bloombastic ga je vlammen . Keep us updated

          Comment


            #20
            Re: help!! blaprobleempje

            ga ik zeker doen en binnenkort begin ik een nieuw kweekverslagje over 9x amnesia haze onder de led spectrabox 150w
            moet je zeker volgen
            LED there be light and fotosyhnteses was born

            Comment

            Bezig...
            X