Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

foto's spreken voor zich help ???????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

foto's spreken voor zich help ???????

Korting op 420shop
    Dit zijn mijn lieve lieve baby's jullie kunnen je voorstellen hoe papa zich voelt ??

Ik kweek op cocus en dit is mijn 2e kweek op dezelfde cocus, momenteel komen mijn baby's fris en fruitig ( zo waren ze echt ) onder de tl lamp weg in het kastje waar de foto's gemaakt zijn , ze staan momenteel 2 dagen onder 18-6 en de 3e dag is nu net ingeslagen . het lijken net allemaal kleine mongooltjes echt klote ... sorry voor mijn taal .

Op de foto niet goed te zien zijn ook stippeltjes over sommige blaadjes ... i need some good docter over here !!! ze krijgen enkel water .

De temp is rond de 30 Gr en de LV is rond de 60 % .

Ik begin net en snap dat ik alles nog moet leren auwww , maar wie helpt me de baby's te redden van een ondergang en ze fris en fruitige stevige heesh plantjes te worden !!

Higher and higher ze staan onder 600 w btw ... ieder bedankt voor jullie tijd en hulp !

Re: foto's spreken voor zich help ???????

voor witte puntjes moet je eens even gaan kijken naar de insecten als spint, trips, en weet ik veel wat nog meer.. Zie de zoekfunctie. Kijk ook bij bladprobleem oplosser van Monty.
    -Twee keer op hetzelfde substraat kweken, vind ik persoonlijk risicovol. Maar daar staan ze nu al in he! Zit er nog voeding in die cocos?
    -Temperatuur is aan de hoge kant en LV check ik zelf nooit dus daar zeg ik niets over.. Maar dit zijn stekjes neem ik aan? Daar heb je het probleem al.. Weinig wortel, hoge temperatuur: verdroging.

Ik kan met deze foto's niet zien wat er mis aan is, mijn stekjes zien er in de zomer ook zo uit! Niets geks, met stekken dan.. Die lijken altijd misvormde boefjes.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

de eerste keer kweken op cocco,s dan zit er bij mijn cocco,s voldoende voeding in,denk dat dat het probleem is,je medium is leeg.oplossing groei voeding gebruiken.

Comment

tnx voor jullie reactie's tot zover .

Met veel liefde gaan ze langzaam de lucht in, ik heb spint die morgen me huis uit gaat !!

Ik denk ook zelf aan zink te kort naar het mooie listje van monty doorgelezen te hebben , het zekere voor het onzekere ga ik morgen een grondmonster nemen .

als er nog mooie tips zijn naar aanleiding van de foto's hoor ik deze natuurlijk heel graag !!

Comment

van mij mag deze gesloten worden , ik denk met foto's zal ik genoeg tips krijgen van de ervaren kwekers niet dus

Comment

in gewone cocco,s a en b voeding,zit weinig stikstof,schaf je een flesje cocco,s groei voeding aan.heb gemerkt,dat als je je stekken direct in de cocco,s zet dat ze het dan zwaar hebben,ik ga nu zorgen dat alle stekken of zaailingen die ik in de cocco,s zet voorgegroeit zijn in kleine potjes met cocco,s.dit werkt echt perfect voor mij.

Comment

nie lummelle !!! kijk daar hebben we wat aan !!!

Tnx wat ik nu heb gedaan om mijn baby's te redden: ik heb ze uit de potten gehaald en in het midden van de pot de gebruikte cocus verwijderd .

Vervolgens verse cocus bij de gebruikte cocus gedaan en mijn babys in de verse cocus gezet zodat de wortels in ieder geval beginnen in de verse cocus , even een flnke scheut water gegeven en nu 5 dagen later staan ze te knallen oneder 12-12 en ze gaan als een banaan .

I ga ook zeker ff een flesje halen zal de volgende keer laten weten hoe da gegaan is .

Higher and hgher !!!!

Comment

Bezig...
              X