Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blaadjes hangen naar beneden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blaadjes hangen naar beneden

    Korting op 420shop
    hallo iedereen,

    Zoals de topic post al aan geeft 1 van mijn plantjes laat zn bladeren naar beneden hangen.
    ik dacht eerst aan overbewatering maar hij staat nu al een dag of 2 droog en ze blijven hangen.
    Ik moet er wel bij vermelden dat deze plant gefimt is eerst ging alles goed.
    hij is nammelijk bezig met 3 hoofdtakken te ontwikkelen maar nu laat hij ineens zn blaadjes hangen.

    Grtz,
    Smokey_72
    My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

    #2

    Comment


      #3
      Re: blaadjes hangen naar beneden

      was ek van plan monty maar ik maak mijn foto's met de iphone van mn vriendin.
      het gaat over mn trainwreck staat in mn kweekverslag ook daar hangen ze een beetje.
      maar ik dacht dat komt wel goed helaas hangen ze nu nog meer.



      Grtz
      Attached Files
      Last edited by smokey_72; 15 February 2012, 13:04.
      My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

      Comment


        #4
        Re: blaadjes hangen naar beneden

        foto's staan erbij dus als iemand het weet hoe het komt
        My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

        Comment


          #5
          Re: blaadjes hangen naar beneden

          Ben je er nog achter gekomen wat het was, en heb je er nog iets aan gedaan ?
          Er zijn wat meer mensen met soortgelijke problemen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: blaadjes hangen naar beneden

            holy canoli! dat lijkt wel een bloemkool
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: blaadjes hangen naar beneden

              Ziet uit die overwaterd zijn geweest.

              Comment


                #8
                Re: blaadjes hangen naar beneden

                nee ze stonden eigenlijk vrij droog maar kheb ze een beetje besproeit me de plantenspuit
                en ze zijn een beetje bij getrokken dus denk dat het de luchtvochtigheid was.
                My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

                Comment

                Bezig...
                X