Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

eerste plant ooit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste plant ooit

    Korting op 420shop
    DSC_0104.jpgDSC_0086.jpgDSC_0094.jpgDSC_0089.jpgDSC_0087.jpg
    Hoi hoi ,
    dit is men eerste post op het forum met men eerste poging tot kweken.
    men plant is gezaaid geweest tegen kerstmis en ik heb ze onder een lamp grootgebracht zonder al te veel problemen.
    maar sinds kort is die gestopt met groeien en de onderste fanbladeren worden nogal bruin en vallen uit ( de bladeren in de foto is de derde rij die zo uitvalt.
    aan de bovenkant van men plant krullen men bladeren zo beke om en vormen ze nogal vreemd.
    heb er ook een beeld van de stengel bijgestoken omdat ik nog niet echt weet of het een manneke of een vrouwtje is ( ik gok op het tweede maar je weet nooit).
    de ph waarde van men bodem ligt tussen de 6.5-7.2 en ik gebruik sinds kort biologische plantvoeding met 6% stikstof , 4 % phosphor , 6 % kalium.
    ze staat in 27 liter universele potgrond en is +- 80 cm hoog nu. staat ook op 12/12 lichtcyclus.
    alle hulp en tips zijn welkom

    #2
    Re: eerste plant ooit

    lijkt mij dat ze veel te nat staat..

    wat vindt de rest?

    Comment


      #3
      Re: eerste plant ooit

      kzal er wa op letten da ik ze wat minder geef dan, heb ze mss wa teveel gegeven met dat ik de instucties op die voeding las en zo.
      mrci vooor de reply

      Comment

      Bezig...
      X