heb last van bruine vlekjes op sommige bladeren en zoek de nodige adviezen aub!DSCN0133.JPGDSCN0134.JPGDSCN0135.JPGDSCN0136.JPGDSCN0137.JPGDSCN0138.JPGDSCN0139.JPG
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
bruine vlekjes
Collapse
X
-
Re: bruine vlekjes
Merci QnQ twee dagen heb ik daaraan gewerkt aan da kastje.Bloed zweet en tranen
Er waren meer bladeren met die plekjes ma ze doen het goed.Het verslecht niet en ze zien mooi groen!DSCN0140.JPGDSCN0141.JPGDSCN0142.JPG
5 beaufort heeft ze al doorstaan
Comment
-
-
nog een paar foto's van mijn babys
zouden ze meer voeding moeten hebben?
K'heb 1 tak op een plant zoals je ziet dat de bladeren gaatjes vertonen.Weet iemand wat dat zou kunnen zijn?DSCN0623.jpgDSCN0624.jpgDSCN0625.jpgDSCN0626.jpgDSCN0627.jpgDSCN0628.jpgDSCN0629.jpgDSCN0630.jpgDSCN0631.jpgDSCN0632.jpgDSCN0633.jpg
Comment
-
Heb precies hetzelfde qua gaatjes in de bladeren maar dan alleen bij mijn PP. Die heeft inmiddels de 2 meter gepasseerd Maar het zouden rupsjes kunnen zijn! Ik weet zelf ook niet wat er tegen gedaan kan worden aangezien je niet weet waar het vandaan komt. Ideeen inderdaad welkom om dit tegen te gaan. Ze staan in de volle grond bij mij
PS, inderdaad mooie kas voor de dames Zullen dat erg fijn vinden Heb je ze getopt of gefimd?
Hoeveel liter zijn je potten trouwens? Ga je ze nog verpotten of laat je het zo?
Gr. Clonex89
Comment
-
tzijn metskuipen die ik gebruikt heb voor mijn planten!1 zak potgrond van de growshop per plant.
K'heb normaal morgen een ander serre want die op de foto's is te klein geworden.K'heb er wel veel aan gehad!
K'heb ne keer gesnoeid in de grote bladeren dat er meer licht in kon en dat was het.
Comment
Comment