Heb even hulp nodig bij het bepalen van het bladprobleem, heb gekeken bij Monty's Blad Probleem Oplosser( http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...bleem-Oplosser20120708_171002.jpg 20120708_171008.jpg 20120708_171014.jpg 20120708_171026.jpg
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Hulp van de Pro's
Collapse
X
-
Re: Hulp van de Pro's
Deze afbeelding op internet gevonden het kan zijn dat sommige mensen hun probleem kunnen verhelpen
(het is wel in het Engels).
Last edited by max390; 8 July 2012, 23:54.
-
Re: Hulp van de Pro's
Die witte puntjes duiden vaak op spint.
Als je dan toch Massai spuit, doe er dan ook 1cc/ltr Pokon Groenkracht of 1gr/ltr ijzersulfaat bij.
Ijzernitraat doet het ook goed als "groenmaker" http://www.artsuppliesonweb.com/rest...ien/10557.html
Ik vermoed n.l. ijzergebrek.Last edited by HJM; 9 July 2012, 02:12.
Comment
Comment