Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

rare vlekjes op de bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    rare vlekjes op de bladeren

    Korting op 420shop
    P1010070.jpgP1010071.jpgP1010073.jpghallo,

    vanaf 9 julli ben ik mn buitenwiet gaan verduisteren, eerst zag ik aangevreten blad, ojee slakken dacht ik, ecostyl voor slakken gehaald, goed aan het strooien geweest, toen kwamer er gele vleken op de bladeren, ph gecontroleerd, die bleek 6.5 te zijn, dat was ook niet het probleem, ben ze gaan besproeien met groene zeep en spiritus, de gele vlekjes was ook geen verbranding op het het blad, heb de bladeren onder een goed vergrootglas gelegd en kon ook geen beestjes of eitjes zien, nu zijn 2 planten aangestast, heb bayer garden hardnekkige luizen gehaalt en op 15 julli goed besproeit. maar vanochtend nog 1 die dezelfde aangevreten blad en gele vleken, ik heb ook nog 4 helemaal buiten staan hollandse hope tot nu toe zit daar niks op, wie zou mij kunnen helpen

    #2
    Re: rare vlekjes op de bladeren

    Ik zie niet zoveel problemen hoor. Klein beetje schade, klein beetje overvoeding. Misschien mis ik iets ?
    Pas op met kant-en-klare anti-beestjes middeltjes. Eerst even op een paar blaadjes proberen en volgende dag zien of de plant er tegen kan.

    Buiten heb je altijd beestjes, doe je niks aan. Er zitten ook beestjes tussen die de andere beestjes weer opeten.
    Zolang je de planten niet binnen laat staan, houdt dat elkaar meestal redelijk goed in evenwicht.
    Elke dag even inspecteren of er geen plaag is.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: rare vlekjes op de bladeren

      hoi, idd heb me wat te snel zorgen gemaakt, denk dat het door teveel
      voeding is gekomen, bedankt voor de reactie

      Comment


        #4
        Re: rare vlekjes op de bladeren

        hallo , kan iemand mij helpen aub ik heb een plantje royal critical autoflower die is een kleine 3 weken oud , maar daar groeien nu echt wel rare blaadjes aan ik voeg een foto bij ..
        kan iemand mij zeggen wat dat is ? SAM_0282.JPGSAM_0281.JPGSAM_0283.JPG

        Comment


          #5
          Re: rare vlekjes op de bladeren

          Wat het is kan ik je niet precies vertellen, ik weet het ook niet. Maar wat ik wel weet is dat 1 op de 100 planten dit soort uitgroeisels hebben.
          Het komt niet meer goed, dooddrukken en opnieuw beginnen.
          Autoflowers lijken dit probleem vaker te hebben als reguliere gefeminiseerde zaden.
          No-nonsens kweker

          Comment

          Bezig...
          X