Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladprobleem (duidelijke foto's)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladprobleem (duidelijke foto's)

    Korting op 420shop
    Oi mateys,
    Een vriend van mij vroeg me of ik hier even hulp kon vragen over zijn plant.
    De foto's zeggen denk ik genoeg. Ze zijn 6/8 weken oud en het probleem begon een paar dagen geleden.
    Hij is bang dat 'het probleem' zich over de hele plant zou verspreiden en daarom vraag ik jullie nu wat er aan de hand is en hoe hij het kan oplossen.

    Foto's:
    IMG_0943.jpgIMG_0944.jpg
    Dat blad heeft hij eraf geknipt omdat 't toch dood zou gaan.

    Dus:
    Wat is er aan de hand?
    Wat kan er aan gedaan worden?

    Alvast bedankt!
    In- & outdoor kweek 2013

    #2
    Re: Bladprobleem (duidelijke foto's)

    Stikstoftekort (N), je bodem zal hartstikke leeggezogen zijn inmiddels. Wat je eraan kunt doen is: drie weken geleden overpotten in verse potgrond. Nu kan ook nog, maar het reeds stervende blad ben/raak je kwijt denk ik. Dit kan ook een symptoom zijn van overbewatering. Die twee gaan vaak hand in hand. Dus: een grotere pot met lekker veel verse potgrond en minder water geven. Of je moet gaan bijvoeden, maar aangezien je dit voor een vriend vraagt, neem ik aan dat jullie niet erg ervaren zijn. En gaat het met voeding vaker slecht dan goed.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Bladprobleem (duidelijke foto's)

      Duidelijk.
      Haal een cementkuip bij de Formido, kiep er 120 liter bemeste grond in, dek de pot af met een vuilniszak tegen overtollige regen en zet 'm buiten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X