Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat is dit voor ziekte?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat is dit voor ziekte?

    Korting op 420shop
    [ATTACH=CONFIG]136192[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]136193[/ATTACH]



    grrrrr

    #2

    Comment


      #3
      Re: Wat is dit voor ziekte?

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...722#post199722
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

      Comment


        #4
        Re: Wat is dit voor ziekte?

        heb je de bladeren es gecheckt of er geen beestjes opzitten met vleugeltjes, ze zijn rap weg dus als je iets ziet wegspringen, kon het wel eens thrips zijn, die veroorzaken een gelijkaardige schade, op zich geen probleem sinds natuur het wel oplost. Maar als ze effe zitten knabbelen hebben..

        Comment


          #5
          Re: Wat is dit voor ziekte?

          okay ik zal ff kijken thanks

          Comment


            #6
            Re: Wat is dit voor ziekte?

            In mijn optiek is het gewoon oud, verweerd blad. Thrips kan niet springen trouwens.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Wat is dit voor ziekte?

              komt het goed met deze plant?

              Comment


                #8
                Re: Wat is dit voor ziekte?

                Als het geen echte ziekte is (waarvan ik overtuigd ben) dan is het juist goed met je plant, hij houdt zelfs versleten/beschadigde bladeren prima in leven. Een ongezonde plant had die bladeren als eerste afgeworpen, al helemaal als het een ziekte is. Dit is lijkt een teken van slijtage door wrijving over andere bladeren, en simpelweg ouderdom. Reken eens terug hoe lang die bladeren er al zitten, en dan kun je zelf de conclusie wel trekken of dat een mogelijkheid is.
                Kortom: ik zie geen reden tot ongerustheid.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Wat is dit voor ziekte?

                  @LR2

                  erg bedankt!!!!!

                  Comment

                  Bezig...
                  X